Exigencias de integrar teoría y práctica en la formación del "Pedagogo Social"Presentación de una experiencia concreta

  1. Merino Fernandez, José V. 1
  1. 1 Universidad Complutense de Madrid
    info

    Universidad Complutense de Madrid

    Madrid, España

    ROR 02p0gd045

Zeitschrift:
Educar

ISSN: 0211-819X

Datum der Publikation: 1986

Titel der Ausgabe: Pedagogía Social

Nummer: 9

Seiten: 111-134

Art: Artikel

DOI: 10.5565/REV/EDUCAR.477 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openOpen Access editor

Andere Publikationen in: Educar

Zusammenfassung

La formació del pedagog social s'ha de fer amb un estudi teòric de certes matèries, però també amb una pràctica professional que ensenyi a resoldre els casos dificultosos que emmalalteixen alguns grups socials. Com a exemple d'aquest segon aspecte es descriu el sistema de pràctiques proposades als alumnes de la Secció de Pedagogia de la Universitat Complutense de Madrid, i orientades sobretot al tema de la prevenció de la delinqüència juvenil.