Universitat Abat Oliba CEU-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (7)

2022

  1. Consumption of Specialized Travel Magazines in Spain Analysis of Their Performance and Interests

    Human Review. International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 11, Núm. 2, pp. 117-128

  2. El consumo en España de revistas especializadas en viajes: Análisis de sus comportamientos e intereses

    Human Review: International Humanities Review / Revista Internacional de Humanidades, Vol. 11, Núm. 2, pp. 117-128

2013

  1. THE FUTURE OF EDUCATION AND RESEARCH: THE KEY FACTOR OF A CORRECT ELECTION OF UNIVERSITY

    6TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION (ICERI 2013)

2011

  1. Investigación en comunicación: una guía al servicio del alumno

    Enciclopedia de la comunicación (CEU Ediciones), pp. 17-54

  2. New Communication Markets and New Business Models in the Digital Press

    Trípodos. Extra, Núm. 2011, pp. 301-309