MARÍA-DEL-MAR CAMACHO-MIÑANO
Catedrática de universidad
CRISTINA
DEL CAMPO CAMPOS
Profesora titular de universidad
2024
-
Professional contacts and the decision to become an auditor. An analysis using linkedIn
Accounting Education, Vol. 33, Núm. 1, pp. 27-45
2022
-
Derribando estereotipos de los/as futuros/as profesionales desde la universidad
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 33, Núm. 3, pp. 124-143
2020
-
Solving the mystery about the factors conditioning higher education students' assessment: Finland versus Spain
Education and Training, Vol. 62, Núm. 6, pp. 617-630
2019
-
“Do You Use English in Your Daily Life?” Undergraduate Students’ Perceptions of Their Extramural Use of English
Journal of Teaching in International Business, Vol. 30, Núm. 1, pp. 77-94
2017
-
Analysing students’ academic performance in Higher Education in Spain
Educade: revista de educación en contabilidad, finanzas y administración de empresas, Núm. 8, pp. 3-19
-
Exploring auditors’ stereotypes: the perspective of undergraduate students
Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 20, Núm. 1, pp. 25-35
-
The role of creativity in entrepreneurship: an empirical study on business undergraduates
Education and Training, Vol. 59, Núm. 7-8, pp. 672-688
2016
-
Estereotipos y ética en la profesión auditora
Etic@net: Revista científica electrónica de Educación y Comunicación en la Sociedad del Conocimiento, Vol. 16, Núm. 1, pp. 142-159
-
The benefits of providing contact with practitioners in round table forums: Undergraduate student perception of the experience
The international journal of management education, Vol. 14, Núm. 3, pp. 263-272
-
Useful interactive teaching tool for learning: clickers in higher education†
Interactive Learning Environments, Vol. 24, Núm. 4, pp. 706-723
2015
-
DE-CONSTRUCTING AUDIT STEREOTYPES FROM STUDENTS' PERSPECTIVE
INTED2015: 9TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
-
Impacto de la motivación intrínseca en el rendimiento académico a través de trabajos voluntarios: un análisis empírico
Revista complutense de educación, Vol. 26, Núm. 1, pp. 67-80