JOSÉ CARLOS
CHACÓN GÓMEZ
Profesor contratado doctor
Publicaciones (15) Publicaciones de JOSÉ CARLOS CHACÓN GÓMEZ
2022
-
The Mediating Role of Moral Absolutism Between the “Binding Moral Foundations” and Sexist Attitudes: A Path That May Lead to Intimate Partner Violence
Violence Against Women, Vol. 28, Núm. 11, pp. 2788-2804
-
moodleQ: una herramienta para facilitar y extender los cuestionarios de Moodle
Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 437-446
2021
-
Executive functions influence on memory process in patients with paranoid schizophrenia and bipolar disorders with and without psychotic symptoms: A pilot study
The Spanish Journal of Psychology, Núm. 24
-
Student Misbehaviour and School Climate: A Multilevel Study
Psicología educativa, Vol. 27, Núm. 1, pp. 1-11
-
The Extreme Moral Diversity of Men Convicted of Violence Against Their Partners: Four Profiles Based on the Five Moral Foundations
Journal of Interpersonal Violence, Vol. 36, Núm. 15-16, pp. 7393-7413
2020
-
La disrupción en las aulas de ESO: un análisis multi-informante de la percepción de profesores y alumnos
Pulso: revista de educación, Núm. 43, pp. 15-34
2017
-
Teachers’ perceived disruption at school and related variables from teachers and school functioning
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 20
2016
-
Análisis de datos y diseño en psicología
Centro de Estudios Financieros - CEF
2015
-
Characterizing visual asymmetries in contrast perception using shaded stimuli
Journal of Vision, Vol. 15, Núm. 16
-
Profiles of Mild Cognitive Impairment (MCI) in the Elderly
The Spanish Journal of Psychology, Vol. 18
2014
-
Análisis de datos en psicología y ciencias de la salud
Editorial EOS
-
Métodos de investigación en psicología
Editorial EOS
2012
-
Estabilidad de las dimensiones cognitivas de una batería de tests neuropsicológicos
Psicothema, Vol. 24, Núm. 4, pp. 587-593
2011
-
Métodos, diseños y técnicas en investigación psicológica.
Centro de Estudios Financieros - CEF
2008
-
Una experiencia de aprendizaje basado en problemas en la asignatura "Métodos de Investigación"
Psicología educativa, Vol. 14, Núm. 2, pp. 115-128