Publicaciones (78) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. (In)Sensitivity to Accuracy? Children’s and Adults’ Decisions About Who to Trust: The Teacher or the Internet

    Frontiers in Psychology, Vol. 11

  2. A Transitional Year Level to Higher Education: Challenges, Experiences and Self-regulatory Strategies during the Final Year of the University Preparatory Level

    ESE: Estudios sobre educación., Núm. 39, pp. 109-133

  3. A note on an idempotent transformation of absolutely continuous Archimedean copulas

    Fuzzy Sets and Systems, Vol. 393, pp. 160-166

  4. ADN Santo Ángel: l'emoció i el lideratge compartits

    Guix: Elements d'acció educativa, Núm. 463, pp. 14

  5. ADN Santo Ángel: la emoción y el liderazgo compartido, la forma de aprender sí importa

    Aula de innovación educativa, Núm. 290, pp. 14-19

  6. An Application of Knowledge Engineering to Mathematics Curricula Organization and Formal Verification

    Mathematical Problems in Engineering, Vol. 2020

  7. Analysis of the structure and factorial invariance of the multidimensional environmental concern scale (MECS)

    Psicothema, Vol. 32, Núm. 2, pp. 275-283

  8. Análise das propriedades psicométricas do questionário epistemológico-inventário de crenças epistemológicas (CEICE) em universitários espanhóis

    Revista Ibero-Americana de Estudos em Educação, Vol. 15, Núm. 3, pp. 1051-1071

  9. ApS en la Universidad, doble valor formativo: profesional + ciudadanía

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 511, pp. 12-13

  10. Aprendizajes pedagógicos. Pedagogía. El impacto del confinamiento en la enseñanza futura

    Religión y escuela: la revista del profesorado de religión, Núm. 341, pp. 30-33

  11. Are Accredited Teachers Equally Trained for CLIL? The CLIL Teacher Paradox

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 33, pp. 9-25

  12. Attitudes Toward Hypnosis Based on Source of Information and Experience With Hypnosis

    American Journal of Clinical Hypnosis, Vol. 62, Núm. 3, pp. 282-297

  13. Attitudes toward technology among distance education students: Validation of an explanatory model

    Online Learning Journal, Vol. 24, Núm. 2, pp. 59-75

  14. Between happiness and sorrow: Phenomenal characteristics of autobiographical memories concerning war episodes and positive events in the Gaza Strip

    Memory Studies, Vol. 13, Núm. 6, pp. 917-931

  15. COEDUCACIÓN EN EL ÁMBITO FAMILIAR: UN ESTUDIO DESCRIPTIVO DE LAS ACTITUDES HACIA LA IGUALDAD DE GÉNERO EN FAMILIAS ESPAÑOLAS

    Diversidade e Educação, Vol. 8, Núm. Especial, pp. 16-41

  16. Coding vs presenting: a multicultural study on emotions

    Information Technology and People, Vol. 33, Núm. 6, pp. 1575-1599

  17. Cognitive enhancement or cognitive diminishing?

    Límite: revista de filosofía y psicología, Núm. 1

  18. Comentarios sobre el artículo de Ramos y Robles (2019): "Sobre el rechazo de tratamientos en la anorexia: análisis crítico”

    Dilemata, Núm. 31, pp. 77-83

  19. Comprensión de las dificultades emocionales y conductuales y el comportamiento prosocial desde el prisma del análisis de redes

    Redes: Revista hispana para el análisis de redes sociales, Vol. 31, Núm. 1, pp. 19-29

  20. Desarrollo y estructura factorial de un instrumento de actitud hacia el uso de la tecnología para la enseñanza y la investigación en docentes universitarios

    Revista Tecnología, Ciencia y Educación, Núm. 16, pp. 85-111