Departamento
Lingüística, Estudios Árabes, Hebreos, Vascos y de Asia Oriental
Aportaciones congreso (12) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2013
-
A new AENOR project for measuring the quality of digital educational materials
ACM International Conference Proceeding Series
-
An evidential and context-aware recommendation strategy to enhance interactions with smart spaces
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
-
Auge y decadencia de la Filología Románica
Actas del XXVI Congreso Internacional de Lingüística y de Filología Románicas
-
CIVIL Corpus: Voice Quality for Speaker Forensic Comparison
CORPUS RESOURCES FOR DESCRIPTIVE AND APPLIED STUDIES. CURRENT CHALLENGES AND FUTURE DIRECTIONS: SELECTED PAPERS FROM THE 5TH INTERNATIONAL CONFERENCE ON CORPUS LINGUISTICS (CILC2013)
-
Diez criterios para mejorar la calidad de los materiales didácticos digitales
Valorar, validar y difundir Campus Virtual
-
Euskal azentueren historiaz
Koldo Mitxelena Katedraren III. Biltzarra: Vitoria-Gasteiz ,2012/X/8-11 Letren Fakultateko Aula Magnan
-
Jabalín: A Comprehensive Computational Model of Modern Standard Arabic Verbal Morphology Based on Traditional Arabic Prosody
Communications in Computer and Information Science
-
La enseñanza de chino en España: Más allá de Bolonia - ⻄班⽛之中⽂教学
El impacto de China en el mundo iberoamericano: política, economía, sociedad, lengua, cultura y traducción
-
Narrativa primera de María Aurèlia Capmany (1918-1991): sujetos geografías despues de las dos guerras
Mujeres en la frontera
-
SOLOMON AND MAGIC
FIGURE OF SOLOMON IN JEWISH, CHRISTIAN AND ISLAMIC TRADITION: KING, SAGE AND ARCHITECT
-
Signatures i títols castellans a Verbo: Cuadernos literarios (1946-1956) en i segons Joan Fuster
Lectures dels anys cinquanta
-
Un caso extremo de clase plurilingüe y heterogénea: inmigrantes refugiados
Actas del I Congreso Internacional Nebrija en Lingüística Aplicada a la Enseñanza de Lenguas: en camino hacia el plurilingüismo : 28-30 de septiembre de 2012