Departamento
Organización de Empresas
Capítulos de Libro (10) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2012
-
"Surfmarketing": el marketing para transformar organizaciones
Cómprame y vende!: las 20 píldoras de los maestros del marketing (Alcobendas (Madrid) : RASCHE, D.L. 2012), pp. 49-58
-
Corporate governance and initial public offerings in Spain
Corporate Governance and Initial Public Offerings: An International Perspective (Cambridge University Press), pp. 397-421
-
Dynamic capabilities and innovation radicalness: Review and analysis
Technological, Managerial and Organizational Core Competencies: Dynamic Innovation and Sustainable Development (IGI Global), pp. 384-406
-
El impacto de los modelos turísticos dominantes en destinos litorales. Estudios de casos en andalucía, el caribe y centroamérica
Turismo responsable, sostenibilidad y desarrollo local comunitario (Cátedra Intercultural), pp. 119-144
-
El papel de los medios tecnológicos en el Espacio Europeo de Educación Superior
El EEES como plataforma de innovación universitaria (Madrid : Visión Libros, D.L. 2012), pp. 17-37
-
International perspectives on diversity and equal treatment policies and practices
Handbook of Research on Comparative Human Resource Management (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 393-415
-
Social innovation, environmental innovation, and their effect on competitive advantage and firm performance
Technological, Managerial and Organizational Core Competencies: Dynamic Innovation and Sustainable Development (IGI Global), pp. 89-104
-
V. La importancia de los contenidos teóricos en los nuevos planes de estudio
Novedades docentes en el EEES (Vision Libros), pp. 97-118
-
Why Women Claim to Be Less Entrepreneurial than Men
International Studies in Entrepreneurship (Springer), pp. 111-124
-
Why women claim to be less entrepreneurial than men
Women's Entrepreneurship and Economics: New Perspectives, Practices, and Policies (Springer New York), pp. 109-122