Capítulos de Libro (10) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2012

  1. "Surfmarketing": el marketing para transformar organizaciones

    Cómprame y vende!: las 20 píldoras de los maestros del marketing (Alcobendas (Madrid) : RASCHE, D.L. 2012), pp. 49-58

  2. Corporate governance and initial public offerings in Spain

    Corporate Governance and Initial Public Offerings: An International Perspective (Cambridge University Press), pp. 397-421

  3. Dynamic capabilities and innovation radicalness: Review and analysis

    Technological, Managerial and Organizational Core Competencies: Dynamic Innovation and Sustainable Development (IGI Global), pp. 384-406

  4. El impacto de los modelos turísticos dominantes en destinos litorales. Estudios de casos en andalucía, el caribe y centroamérica

    Turismo responsable, sostenibilidad y desarrollo local comunitario (Cátedra Intercultural), pp. 119-144

  5. El papel de los medios tecnológicos en el Espacio Europeo de Educación Superior

    El EEES como plataforma de innovación universitaria (Madrid : Visión Libros, D.L. 2012), pp. 17-37

  6. International perspectives on diversity and equal treatment policies and practices

    Handbook of Research on Comparative Human Resource Management (Edward Elgar Publishing Ltd.), pp. 393-415

  7. Social innovation, environmental innovation, and their effect on competitive advantage and firm performance

    Technological, Managerial and Organizational Core Competencies: Dynamic Innovation and Sustainable Development (IGI Global), pp. 89-104

  8. V. La importancia de los contenidos teóricos en los nuevos planes de estudio

    Novedades docentes en el EEES (Vision Libros), pp. 97-118

  9. Why Women Claim to Be Less Entrepreneurial than Men

    International Studies in Entrepreneurship (Springer), pp. 111-124

  10. Why women claim to be less entrepreneurial than men

    Women's Entrepreneurship and Economics: New Perspectives, Practices, and Policies (Springer New York), pp. 109-122