Departamento
Marketing
Artículos (40) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2016
-
Advertising from the Perspective of Festivals: the present and future of commercial communication in the categories of awards (2013-2014)
Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 29, Núm. 2, pp. 81-100
-
Affective commitment to the employer brand: development and validation of a scale
Business Research Quarterly, Vol. 19, Núm. 1, pp. 40-54
-
An empirical study of the recreational-expressive and referential roles of the cell phone among young students and their potential applications to advertising
Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 1, pp. 261-278
-
Analysis of character construction in transmedia advertising narrative
Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 17, pp. 140-161
-
Applying a linguistic multi-criteria decision-making model to the analysis of ICT suppliers' offers
Expert Systems with Applications, Vol. 57, pp. 127-138
-
Are consumers more rational and informed purchasers during recession periods? The role of Private Labels and retailing strategies
International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 26, Núm. 4, pp. 396-417
-
Autotelic and Instrumental Need for Touch: Searching for and Purchasing Apparel Online
International Journal of Economics and Management Sciences, Vol. 05, Núm. 02, pp. 1-7
-
Citizens’ perceptions on social responsibility in public administration organizations: A case study on Spain
Transylvanian Review of Administrative Sciences, Vol. 2016, Núm. 48, pp. 166-183
-
Comunicación Integrada de Marketing
Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 41, pp. 183-184
-
Creatividad digital en comunicación política: estudio de la segunda campaña presidencial de Barack Obama en Facebook.com y WhiteHouse.gov
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 14, pp. 82-107
-
Desarrollos de banca ética y viabilidad de la banca islámica
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 9, pp. 529-544
-
Distribución moderna en el mercado del bricolage: Operadores, productos y marcas. Atributos relevantes para la elección por parte del consumidor
Distribución y consumo, Año 26, Núm. 141, pp. 43-55
-
Dove: Reivindicando la “Belleza Real” para recuperar la autoestima de las mujeres
Casos de Marketing Público y No Lucrativo, Vol. 3, pp. 93-102
-
El color ya la identidad de marca
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 135, pp. 34-40
-
El impacto del mensaje corporativo en la Web 2.0
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 14, pp. 8-29
-
El poder de los intangibles en la comunicación del ecoturismo: El caso del Lobo
Estudios Turísticos, Núm. 210, pp. 29-39
-
Employer branding: marketing para comprometer al equipo con la farmacia
El farmacéutico: profesión y cultura, Núm. 541, pp. 25-28
-
Fidelizar y atraer alumnos, ¿un deseo o una necesidad?
Organización y gestión educativa: Revista del Fórum Europeo de Administradores de la Educación, Vol. 24, Núm. 5, pp. 15-19
-
Ibiza como marca de destino turístico
Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 11, pp. 111-120
-
Image of Luxury Brands: A Question of Style and Personality
SAGE Open, Vol. 6, Núm. 2