Artículos (40) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. Advertising from the Perspective of Festivals: the present and future of commercial communication in the categories of awards (2013-2014)

    Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 29, Núm. 2, pp. 81-100

  2. Affective commitment to the employer brand: development and validation of a scale

    Business Research Quarterly, Vol. 19, Núm. 1, pp. 40-54

  3. An empirical study of the recreational-expressive and referential roles of the cell phone among young students and their potential applications to advertising

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 1, pp. 261-278

  4. Analysis of character construction in transmedia advertising narrative

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 17, pp. 140-161

  5. Applying a linguistic multi-criteria decision-making model to the analysis of ICT suppliers' offers

    Expert Systems with Applications, Vol. 57, pp. 127-138

  6. Are consumers more rational and informed purchasers during recession periods? The role of Private Labels and retailing strategies

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 26, Núm. 4, pp. 396-417

  7. Autotelic and Instrumental Need for Touch: Searching for and Purchasing Apparel Online

    International Journal of Economics and Management Sciences, Vol. 05, Núm. 02, pp. 1-7

  8. Citizens’ perceptions on social responsibility in public administration organizations: A case study on Spain

    Transylvanian Review of Administrative Sciences, Vol. 2016, Núm. 48, pp. 166-183

  9. Comunicación Integrada de Marketing

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 41, pp. 183-184

  10. Creatividad digital en comunicación política: estudio de la segunda campaña presidencial de Barack Obama en Facebook.com y WhiteHouse.gov

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 14, pp. 82-107

  11. Desarrollos de banca ética y viabilidad de la banca islámica

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 9, pp. 529-544

  12. Distribución moderna en el mercado del bricolage: Operadores, productos y marcas. Atributos relevantes para la elección por parte del consumidor

    Distribución y consumo, Año 26, Núm. 141, pp. 43-55

  13. Dove: Reivindicando la “Belleza Real” para recuperar la autoestima de las mujeres

    Casos de Marketing Público y No Lucrativo, Vol. 3, pp. 93-102

  14. El color ya la identidad de marca

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 135, pp. 34-40

  15. El impacto del mensaje corporativo en la Web 2.0

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 14, pp. 8-29

  16. El poder de los intangibles en la comunicación del ecoturismo: El caso del Lobo

    Estudios Turísticos, Núm. 210, pp. 29-39

  17. Employer branding: marketing para comprometer al equipo con la farmacia

    El farmacéutico: profesión y cultura, Núm. 541, pp. 25-28

  18. Fidelizar y atraer alumnos, ¿un deseo o una necesidad?

    Organización y gestión educativa: Revista del Fórum Europeo de Administradores de la Educación, Vol. 24, Núm. 5, pp. 15-19

  19. Ibiza como marca de destino turístico

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 11, pp. 111-120

  20. Image of Luxury Brands: A Question of Style and Personality

    SAGE Open, Vol. 6, Núm. 2