Departamento
Marketing
Artículos (35) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
-
#BABIESOFINSTAGRAM: THE DIGITALLY MEDIATED LIVES OF ‘ASPIRING’ BABY MODELS AND BRAND REPS
AoIR Selected Papers of Internet Research
-
Activismo corporativo: ¿moda o estrategia de comunicación de marca?
Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 162, pp. 6-13
-
Alfabetización moral digital para la detección de deepfakes y fakes audiovisuales
CIC: Cuadernos de información y comunicación, Núm. 25, pp. 165-181
-
Archaeological tourism: looking for visitor loyalty drivers
Journal of Heritage Tourism, Vol. 15, Núm. 1, pp. 60-75
-
Brand-Evoked Mental Imagery: The Role of Brands in Eliciting Mental Imagery
SAGE Open, Vol. 10, Núm. 4
-
Children’s engagement with brands: From social media consumption to brand preference and loyalty
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-16
-
Competitive spillover elasticities of electronic word of mouth: an application to the soft drink industry
Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 48, Núm. 2, pp. 270-287
-
Creatividad e innovación entre las Asociaciones Público-Privadas Caso Ecuador.
Creatividad y sociedad: revista de la Asociación para la Creatividad, Núm. 33
-
Cómo gestionar clientes cautivos y no morir en el intento
Harvard Deusto business review, Núm. 304, pp. 30-37
-
Determinants of residents’ word-of-mouth behaviour and support for tourism
Administrative Sciences, Vol. 10, Núm. 3
-
Does Ethical Judgment Determine the Decision to Become a Cyborg?: Influence of Ethical Judgment on the Cyborg Market
Journal of Business Ethics, Vol. 161, Núm. 1, pp. 5-17
-
El abandono estudiantil en programas de educación superior virtual:revisión de literatura
Revista de la educación superior, Vol. 49, Núm. 194, pp. 45-62
-
Emerging cyborg products: An ethical market approach for market segmentation
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 55
-
Fact Vs. Fiction Teaching Critical Thinking Skills in the Age of Fake News
aDResearch ESIC International Journal of Communication Research, Vol. 23, Núm. 23, pp. 126-129
-
Factores de éxito en las webs de contenidos audiovisuales. Análisis cualitativo comparado
El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 6
-
Gamification and online consumer decisions: Is the game over?
Decision Support Systems, Vol. 128
-
Hacia un modelo de narrativa en periodismo inmersivo
Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 75, pp. 341-365
-
How small traditional businesses can become attractive employers: A means-end analysis
Journal of Small Business Management, Vol. 58, Núm. 2, pp. 362-389
-
Job choice decisions: understanding the role of nonnegotiable attributes and trade-offs in effective segmentation
Management Decision, Vol. 59, Núm. 6, pp. 1546-1561
-
Jóvenes comunicadores y sexualización infantil: Diferencias de género ante la sexualización de las niñas en las revistas de moda
RES. Revista Española de Sociología, Vol. 29, Núm. 3, pp. 137-154