Artículos (35) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2020

  1. #BABIESOFINSTAGRAM: THE DIGITALLY MEDIATED LIVES OF ‘ASPIRING’ BABY MODELS AND BRAND REPS

    AoIR Selected Papers of Internet Research

  2. Activismo corporativo: ¿moda o estrategia de comunicación de marca?

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 162, pp. 6-13

  3. Alfabetización moral digital para la detección de deepfakes y fakes audiovisuales

    CIC: Cuadernos de información y comunicación, Núm. 25, pp. 165-181

  4. Archaeological tourism: looking for visitor loyalty drivers

    Journal of Heritage Tourism, Vol. 15, Núm. 1, pp. 60-75

  5. Brand-Evoked Mental Imagery: The Role of Brands in Eliciting Mental Imagery

    SAGE Open, Vol. 10, Núm. 4

  6. Children’s engagement with brands: From social media consumption to brand preference and loyalty

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-16

  7. Competitive spillover elasticities of electronic word of mouth: an application to the soft drink industry

    Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 48, Núm. 2, pp. 270-287

  8. Creatividad e innovación entre las Asociaciones Público-Privadas Caso Ecuador.

    Creatividad y sociedad: revista de la Asociación para la Creatividad, Núm. 33

  9. Cómo gestionar clientes cautivos y no morir en el intento

    Harvard Deusto business review, Núm. 304, pp. 30-37

  10. Determinants of residents’ word-of-mouth behaviour and support for tourism

    Administrative Sciences, Vol. 10, Núm. 3

  11. Does Ethical Judgment Determine the Decision to Become a Cyborg?: Influence of Ethical Judgment on the Cyborg Market

    Journal of Business Ethics, Vol. 161, Núm. 1, pp. 5-17

  12. El abandono estudiantil en programas de educación superior virtual:revisión de literatura

    Revista de la educación superior, Vol. 49, Núm. 194, pp. 45-62

  13. Emerging cyborg products: An ethical market approach for market segmentation

    Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 55

  14. Fact Vs. Fiction Teaching Critical Thinking Skills in the Age of Fake News

    aDResearch ESIC International Journal of Communication Research, Vol. 23, Núm. 23, pp. 126-129

  15. Factores de éxito en las webs de contenidos audiovisuales. Análisis cualitativo comparado

    El profesional de la información, Vol. 29, Núm. 6

  16. Gamification and online consumer decisions: Is the game over?

    Decision Support Systems, Vol. 128

  17. Hacia un modelo de narrativa en periodismo inmersivo

    Revista Latina de Comunicación Social, Núm. 75, pp. 341-365

  18. How small traditional businesses can become attractive employers: A means-end analysis

    Journal of Small Business Management, Vol. 58, Núm. 2, pp. 362-389

  19. Job choice decisions: understanding the role of nonnegotiable attributes and trade-offs in effective segmentation

    Management Decision, Vol. 59, Núm. 6, pp. 1546-1561

  20. Jóvenes comunicadores y sexualización infantil: Diferencias de género ante la sexualización de las niñas en las revistas de moda

    RES. Revista Española de Sociología, Vol. 29, Núm. 3, pp. 137-154