Publicaciones (78) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2016

  1. Advertising from the Perspective of Festivals: the present and future of commercial communication in the categories of awards (2013-2014)

    Comunicación y sociedad = Communication & Society, Vol. 29, Núm. 2, pp. 81-100

  2. Affective commitment to the employer brand: development and validation of a scale

    Business Research Quarterly, Vol. 19, Núm. 1, pp. 40-54

  3. An empirical study of the recreational-expressive and referential roles of the cell phone among young students and their potential applications to advertising

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 1, pp. 261-278

  4. Analysis of character construction in transmedia advertising narrative

    Prisma Social: revista de investigación social, Núm. 17, pp. 140-161

  5. Análisis de las necesidades para la implementación de asignaturas curriculares en un entorno online

    Aula virtual: contenidos y elementos (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 703-718

  6. Applying a linguistic multi-criteria decision-making model to the analysis of ICT suppliers' offers

    Expert Systems with Applications, Vol. 57, pp. 127-138

  7. Are consumers more rational and informed purchasers during recession periods? The role of Private Labels and retailing strategies

    International Review of Retail, Distribution and Consumer Research, Vol. 26, Núm. 4, pp. 396-417

  8. Autotelic and Instrumental Need for Touch: Searching for and Purchasing Apparel Online

    International Journal of Economics and Management Sciences, Vol. 05, Núm. 02, pp. 1-7

  9. Capítulo 5. Creación de eventos integrados: más allá de la experiencia presencial

    Publicidad digital: hacia una integración de la planificación, creación y medición (Escuela Superior de Gestión Comercial y Marketing, ESIC), pp. 87-105

  10. Choice of national brand vs. private label "me-too" new products in a multicultural context: Understanding consumer innovativeness

    Handbook of Research on Strategic Retailing of Private Label Products in a Recovering Economy (IGI Global), pp. 182-208

  11. Citizens’ perceptions on social responsibility in public administration organizations: A case study on Spain

    Transylvanian Review of Administrative Sciences, Vol. 2016, Núm. 48, pp. 166-183

  12. Ciudades creativas. IV Congreso Internacional. Tomos I y II

    Madrid: Universidad Complutense de Madrid, 2016

  13. Comunicación Integrada de Marketing

    Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 41, pp. 183-184

  14. Consumer Behavior Regarding Luxury Perfumes

    Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services, pp. 46-70

  15. Content marketing: Nueva vía de comunicación persuasiva

    CUICIID 2016: congreso Universitario Internacional sobre la comunicación en la profesión y en la Universidad de hoy. Contenidos, investigación, innovación y docencia

  16. Content marketing: nueva vía de comunicación persuasiva

    Estrategias en comunicación y su evolución en los discursos (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 187-198

  17. Creatividad digital en comunicación política: estudio de la segunda campaña presidencial de Barack Obama en Facebook.com y WhiteHouse.gov

    aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, Núm. 14, pp. 82-107

  18. Desarrollos de banca ética y viabilidad de la banca islámica

    Opción: Revista de Ciencias Humanas y Sociales, Núm. 9, pp. 529-544

  19. Distribución moderna en el mercado del bricolage: Operadores, productos y marcas. Atributos relevantes para la elección por parte del consumidor

    Distribución y consumo, Año 26, Núm. 141, pp. 43-55

  20. Dove: Reivindicando la “Belleza Real” para recuperar la autoestima de las mujeres

    Casos de Marketing Público y No Lucrativo, Vol. 3, pp. 93-102