Departamento
Marketing
Publicaciones (98) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
A business context aware decision-making approach for selecting the most appropriate sentiment analysis technique in e-marketing situations
Information Sciences, Vol. 589, pp. 300-320
-
A conceptual framework for customer value management
Revista de marketing y publicidad, Núm. 5, pp. 43-65
-
A geospatial model of RFM analysis: An application to tourism in the Iberian Peninsula
Procedia Computer Science
-
Analysis of effective recall in radio advertising
Journal of Communication Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 18-38
-
Apps móviles en el aula ¿son eficaces?: un análisis evolutivo de las percepciones de los estudiantes y de los efectos en su aprendizaje
Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 141-151
-
Atributos de la atención primaria y valoración ciudadana: cuantificación probabilística de su importancia a través de un modelo logit binomial
V Jornadas de Estadística como herramienta científica
-
Atributos de la atención primaria y valoración ciudadana: cuantificación probabilística de su importancia a través de un modelo logit binomial
V Jornadas de Estadística como Herramienta Científica: libro de resúmenes (Universidad de Jaén), pp. 13-14
-
Behavior of self-care and searching for information on the internet about covid-19. Spanish youth case
VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9
-
Citizens’ Perception of COVID-19 Passport Usefulness: A Cross Sectional Study
Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 5
-
Companies Taking a Stand: The Effect of Corporate Activism on Wall Street
Global Business Review
-
Comparing relative abundance models from different indices, a study case on the red fox
Ecological Indicators, Vol. 137
-
Comunicación Corporativa: La gestión del diálogo para recuperar la confianza y derribar barreras culturales en los museos
Fonseca, Journal of Communication, Núm. 24, pp. 163-182
-
Configurational Analysis of Inbound and Outbound Innovation Impact on Competitive Advantage in the SMEs of the Portuguese Hospitality Sector
Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 8, Núm. 4
-
Correlational and Configurational Analysis of Factors Influencing Potential Patients’ Attitudes toward Surgical Robots: A Study in the Jordan University Community
Mathematics, Vol. 10, Núm. 22
-
Cómo concienciar al estudiante universitario sobre los juegos de azar y apuestas a través de un proyecto de Aprendizaje Servicio
Actas - I International Congress: Education and Knowledge
-
Decision-Making Model For Designing Telecom Products/Services Based On Customer Preferences And Non-Preferences
Technological and Economic Development of Economy, Vol. 28, Núm. 6, pp. 1818-1853
-
Deconstructing corporate activism: a consumer approach
Journal of Management & Organization, pp. 1-15
-
Deep Learning XAI for Bus Passenger Forecasting: A Use Case in Spain
Mathematics, Vol. 10, Núm. 9
-
Desafíos futuros ante los 50 años de la adscripción de los estudios de Comercio a la Universidad Complutense de Madrid
Miradas al comercio desde la Historia del Arte. El mercado, espacio de relación social y económica (Universidad Complutense de Madrid), pp. 7-10
-
Digital audio and programmatic ad buying: status and prospects in the post-pandemic context
El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 5