Publicaciones (98) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A business context aware decision-making approach for selecting the most appropriate sentiment analysis technique in e-marketing situations

    Information Sciences, Vol. 589, pp. 300-320

  2. A conceptual framework for customer value management

    Revista de marketing y publicidad, Núm. 5, pp. 43-65

  3. A geospatial model of RFM analysis: An application to tourism in the Iberian Peninsula

    Procedia Computer Science

  4. Analysis of effective recall in radio advertising

    Journal of Communication Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 18-38

  5. Apps móviles en el aula ¿son eficaces?: un análisis evolutivo de las percepciones de los estudiantes y de los efectos en su aprendizaje

    Jornada «Aprendizaje Eficaz con TIC en la UCM» (Universidad Complutense de Madrid), pp. 141-151

  6. Atributos de la atención primaria y valoración ciudadana: cuantificación probabilística de su importancia a través de un modelo logit binomial

    V Jornadas de Estadística como herramienta científica

  7. Atributos de la atención primaria y valoración ciudadana: cuantificación probabilística de su importancia a través de un modelo logit binomial

    V Jornadas de Estadística como Herramienta Científica: libro de resúmenes (Universidad de Jaén), pp. 13-14

  8. Behavior of self-care and searching for information on the internet about covid-19. Spanish youth case

    VISUAL Review. International Visual Culture Review / Revista Internacional de Cultura , Vol. 9

  9. Citizens’ Perception of COVID-19 Passport Usefulness: A Cross Sectional Study

    Behavioral Sciences, Vol. 12, Núm. 5

  10. Companies Taking a Stand: The Effect of Corporate Activism on Wall Street

    Global Business Review

  11. Comparing relative abundance models from different indices, a study case on the red fox

    Ecological Indicators, Vol. 137

  12. Comunicación Corporativa: La gestión del diálogo para recuperar la confianza y derribar barreras culturales en los museos

    Fonseca, Journal of Communication, Núm. 24, pp. 163-182

  13. Configurational Analysis of Inbound and Outbound Innovation Impact on Competitive Advantage in the SMEs of the Portuguese Hospitality Sector

    Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, Vol. 8, Núm. 4

  14. Correlational and Configurational Analysis of Factors Influencing Potential Patients’ Attitudes toward Surgical Robots: A Study in the Jordan University Community

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 22

  15. Cómo concienciar al estudiante universitario sobre los juegos de azar y apuestas a través de un proyecto de Aprendizaje Servicio

    Actas - I International Congress: Education and Knowledge

  16. Decision-Making Model For Designing Telecom Products/Services Based On Customer Preferences And Non-Preferences

    Technological and Economic Development of Economy, Vol. 28, Núm. 6, pp. 1818-1853

  17. Deconstructing corporate activism: a consumer approach

    Journal of Management & Organization, pp. 1-15

  18. Deep Learning XAI for Bus Passenger Forecasting: A Use Case in Spain

    Mathematics, Vol. 10, Núm. 9

  19. Desafíos futuros ante los 50 años de la adscripción de los estudios de Comercio a la Universidad Complutense de Madrid

    Miradas al comercio desde la Historia del Arte. El mercado, espacio de relación social y económica (Universidad Complutense de Madrid), pp. 7-10

  20. Digital audio and programmatic ad buying: status and prospects in the post-pandemic context

    El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 5