Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Granada (95)

2022

  1. An Explanatory Model of the Relationships between Physical Activity, Social Support and Screen Time among Adolescents

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 12

  2. Apropiación, escritura, reescritura: identidad nacional y de género en las adaptaciones cinematográficas de las zarzuelas La reina mora (Eusebio Fernández Ardavín, 1936) y Alma de Dios (Iquino F. Iquino, 1941)

    Hispanic Research Journal: Iberian and Latin American Studies, Vol. 23, Núm. 1, pp. 24-38

  3. Assessment of executive functions as a measure of impairments in everyday functioning in persons with HIV

    Psychology, Health and Medicine, Vol. 27, Núm. 7, pp. 1443-1449

  4. Greening of the syllabus in faculties of education sciences through sustainable development goals: the case of public Andalusian universities (Spain)

    International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 23, Núm. 5, pp. 1019-1044

  5. Moderate-Vigorous Physical Activity, Family Support, Peer Support, and Screen Time: An Explanatory Model

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 23

  6. Physical Activity, Energy Expenditure, Screen Time and Social Support in Spanish Adolescents—Towards an Explanatory Model about Health Risk Factors

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 16

  7. Preface. Preface Special Issue ‘Researching foreign languages at Pre-primary Education’

    Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, Núm. 5

  8. Sport Participation and Academic Performance in Young Elite Athletes

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 23

  9. The Relationships between Physical Activity, Screen Time and Sleep Time According to the Adolescents’ Sex and the Day of the Week

    Healthcare (Switzerland), Vol. 10, Núm. 10

  10. ¿Debe intervenir la ciencia en nuestra vida cotidiana?: reflexiones de futuros docentes de Educación Primaria

    30 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales: la enseñanza de las ciencias en un entorno intercultural

  11. ¿Tienen los docentes en formación distinta percepción sobre pseudociencias y supersticiones que la población general?

    30 Encuentros Internacionales de Didáctica de las Ciencias Experimentales: la enseñanza de las ciencias en un entorno intercultural

2021

  1. Análisis de las progresiones de las propuestas sobre la ciencia presente en la sociedad en un grupo de maestros en formación inicial

    29 Encuentros de Didáctica de las Ciencias Experimentales y 5.as Escuelas de Doctorado: 10, 11 y 12 de febrero 2021