Publicaciones (278) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Exercising space: re-examining young people’s use of digitised health and physical education (HPE) technologies through a spatial lens

    Learning, Media and Technology, Vol. 48, Núm. 4, pp. 581-595

  2. A Cross-Cultural Examination of Parents’ Book Selection & Shared Reading Practices in Spain and Israel

    Early Education and Development

  3. A Spanish adaptation and validation of the Interpersonal Emotion Regulation Questionnaire

    Environment and Social Psychology, Vol. 8, Núm. 2

  4. A história da residência estudantil em questão: espaços de assistência, formação e circulação sociocultural.

    Espacio, Tiempo y Educación, Vol. 10, Núm. 1, pp. 1-6

  5. A multi-country comparison of lower secondary students' critical thinking under the International Baccalaureate and national curricula

    Review of Education, Vol. 11, Núm. 3

  6. A proposal of a mixed diagnostic system based on decision trees and probabilistic experts rules

    Journal of Computational and Applied Mathematics, Vol. 427

  7. Acogida a docentes de nuevo ingreso en la Universidad: programa primeros pasos docentes en la Facultad de Educación

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 71-98

  8. Acquisition of estar + adjective in L2 Spanish by Li French and Portuguese speakers

    Spanish in Context, Vol. 20, Núm. 2, pp. 282-312

  9. Actividad físico-deportiva y rendimiento académico en la etapa de Educación Primaria: un estudio durante el confinamiento

    Journal of sport and health research, Vol. 15, Núm. 3

  10. Actividades con biografías de geólogas: Fomentando vocaciones científicas en un contexto inclusivo

    Supervisión 21: revista de educación e inspección, Núm. 68

  11. Activismos feministas queer/cuir: más allá de las identidades y frente a la polarización actual

    Pasajes: Revista de pensamiento contemporáneo, Núm. 67, pp. 165-175

  12. Adding Sustainability in Analytical Chemistry Education through Monitoring Aquarium Water Quality

    Sustainable Chemistry, Vol. 4, Núm. 3, pp. 282-303

  13. Affective domain and mathematics achievement of Colombian students under multiple correspondence analysis

    Frontiers in Education, Vol. 8

  14. Alta Sensibilidad en estudiantes universitarios. Comprobación de las propiedades psicométricas de HSP-Scale

    Cuestiones pedagógicas: Revista de ciencias de la educación, Núm. 32, pp. 47-68

  15. Alternancia argumental/predicativa en la estructura de constituyentes de los SSPP(con) en español

    ELUA: Estudios de Lingüística. Universidad de Alicante, Núm. 39, pp. 147-162

  16. Alumnado trans. Una oportunidad para el desarrollo de pedagogías feministas en la escuela

    Educar, Vol. 59, Núm. 1, pp. 115-129

  17. Alumnos y alumnas digitalmente competentes: Una aportación desde la educación musical

    Ensayos: Revista de la Facultad de Educación de Albacete, Vol. 38, Núm. 1, pp. 1-15

  18. An opportunity to develop respect and responsibility through a socio-musical program in a primary school: A case study

    Research Studies in Music Education, Vol. 45, Núm. 3, pp. 463-477

  19. An overview of historical and contemporary perspectives in art therapy in Spain: A bibliometric analysis of Spanish art therapy research

    Arts in Psychotherapy, Vol. 83

  20. Analysis and assessment of the environmental awareness of primary school pupils on the management and sustainable use of water

    International Research in Geographical and Environmental Education, Vol. 32, Núm. 3, pp. 217-233