Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad de Salamanca (172)

2022

  1. C3G down-regulation enhances pro-migratory and stemness properties of oval cells by promoting an epithelial-mesenchymal-like process

    International journal of biological sciences, Vol. 18, Núm. 15, pp. 5873-5884

  2. Environmental drivers of the seasonal exposure to airborne Alternaria spores in Spain

    Science of the Total Environment, Vol. 823

  3. KSR induces RAS-independent MAPK pathway activation and modulates the efficacy of KRAS inhibitors

    Molecular Oncology, Vol. 16, Núm. 17, pp. 3066-3081

  4. Multi-laboratory experiment PME11 for the standardization of phosphoproteome analysis

    Journal of Proteomics, Vol. 251

  5. Nanostructured zn-substituted monetite based material induces higher bone regeneration than anorganic bovine bone and β-tricalcium phosphate in vertical augmentation model in rabbit calvaria

    Nanomaterials, Vol. 12, Núm. 1

  6. New functions of C3G in platelet biology: Contribution to ischemia-induced angiogenesis, tumor metastasis and TPO clearance

    Frontiers in Cell and Developmental Biology, Vol. 10

  7. Non-replicative antibiotic resistance-free DNA vaccine encoding S and N proteins induces full protection in mice against SARS-CoV-2

    Frontiers in Immunology, Vol. 13

  8. Roots and rhizomes of wild Asparagus: Nutritional composition, bioactivity and nanoencapsulation of the most potent extract

    Food Bioscience, Vol. 45

  9. TRAF3 alterations are frequent in del-3′IGH chronic lymphocytic leukemia patients and define a specific subgroup with adverse clinical features

    American Journal of Hematology, Vol. 97, Núm. 7, pp. 903-914

  10. Uso de las redes sociales Twitter e Instagram como herramientas docentes para la enseñanza de la genética clínica en la Universidad de Salamanca

    La necesidad de la transformación social desde la innovación docente y educativa (Aula Magna), pp. 261-279

  11. Uso de las redes sociales de Twitter e Instagram como herramientas docentes para la enseñanza de la genética clínica en la Universidad de Salamanca

    Educación y transferencia del conocimiento: propuesta de innovación para la mejora docente