La comunicación del Tercer Sector y el compromiso de los jóvenes en la era digital

  1. María del Carmen García Galera
  2. Cristobal Fernández Muñoz
  3. Jesús del Olmo Barbero
Revista:
Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

ISSN: 1137-1102

Año de publicación: 2018

Volumen: 23

Número: 44

Páginas: 155-174

Tipo: Artículo

DOI: 10.1387/ZER.19164 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Zer: Revista de estudios de comunicación = Komunikazio ikasketen aldizkaria

Resumen

Hirugarren sektoreko erakundeek sare sozialak erabiltzen dituzte gazteengana iristeko eta gazteak modu eraginkorragoan inplikatzeko komunikazio tresna gisa. Artikulu honetan aztertzen da komunikazio digitalak zer-nolako garrantzia duen gobernuz kanpoko erakundeek (GKE) publiko horrekin dituzten harremanetan. Hainbat GKEetako komunikazio arduradunekin eztabaida taldeen teknika erabiliz, egiaztatu da beren komunikazio estrategiak hobetu eta egokitu beharra dutela eta Internet sozialari dagozkion ikuspegi eta teknikak erabili, hala nola pertsona ospetsuak, youtuberrak eta blogerrak.

Referencias bibliográficas

  • Arrieta, E. (2017). Change.org alcanza los 12 millones de usuarios en España. Expansión Recuperado de http://www.expansion.com/economia-digital/companias/ 2017/04/18/58f63935268e3e76658b45d2.html.
  • Berceruelo, B. (2016). Planificar en Internet. Online u offline: Solo comunicación Empresarial. En B. Berceruelo (coord.), Comunicación empresarial, (pp. 281- 283). Madrid: Estudios de Comunicación.
  • Bernal, A. I. (2015). Tecnología, redes sociales, política y periodismo. ¿Pluralidad informativa o efecto bumerán?. Cuadernos.info, 36. doi: 10.7764/cdi.36.647
  • Brinkerhoff, J., y Brinkerhoff, D. (2002). Government – Nonprofit relations in Comparative Perspective: Evolution, Themes and New Directions. Public Administration and Development, 22(1), 3-18.
  • Cabanelas, L. (22 de noviembre de 2015). Redes sociales, el «arma de sofá» de las tragedias contemporáneas. ABC. Recuperado de http://www.abc.es/internacional/abci-atentados-paris-redes-sociales-arma-sofa-tragedias-contemporaneas-201511222317_noticia.html
  • García, C., y Fernández, C. (2016). Si lo vives, lo compartes. Madrid: Editorial Ariel.
  • García, C., Fernández, C., y Porto, L. (2017). Empoderamiento de los jóvenes a través de las redes sociales. Construcción de una ciudadanía digital comprometida. Comunicación y Sociedad, 31.
  • González, A. (2015). Tejiendo la red… de influenciadores ¿algo nuevo bajo el sol? Communisensu. Recuperado de https://www.communisensu.com/marketingcomunicacion/tejiendo-la-red-de-influenciadores-algo-nuevo-bajo-el-sol/
  • González-Anleo, J. (2005). Jóvenes y valores cívico-políticos. Educación y Futuro, 13, 59-70.
  • Goss, S. (2001). Making local governance work – Networks, Relationships and the Management of Change. New York: Palgrave.
  • Hernández, R., Fernández, C., y Baptista, P. (2006). Metodología de la Investigación. México: McGraw-Hill.
  • Kallio K. P., y Häkli, J. (2013). Children and Young People’s Politics in Everyday Life. Space And Polity, 17(1). Recuperado de http://www.tandfonline.com/doi/ab s/10.1080/13562576.2013.780710
  • Kavada, A. (2012). Engagement, bonding, and identity across multiple platforms: Avaaz on Facebook, YouTube, and MySpace. Journal of Media and Communication Research, 52, 28-48
  • Loader, B. D. (2007). Young citizens in the digital age: Political engagement, young people and new media. Londres: Routledge.
  • Loader, B. D., Vromen, A., y Xenos, M. A. (2014). The networked young citizen: social media, political participation and civic engagement. Information, Communication & Society, 17(2). Recuperado de http://www.tandfonline.com/doi/abs/1 0.1080/1369118X.2013.871571
  • López, G. (ed.) (2005). El ecosistema digital: Modelos de comunicación, nuevos medio y público en Internet. Valencia: Servei de Publicacions de la Universitat de Valencia. Recuperado de http://roderic.uv.es/bitstream/handle/10550/53701/ El_ecosistema_digital_modelos_de_comunic.pdf?sequence=1
  • Lovejoy, K., y Saxton, G. D. (2012). Information, Community, and Action: How Nonprofit Organizations Use Social Media. Journal of Computed-Mediated Communication, 17(3), 337-353.
  • Mariñas, A. (2016). Las empresas frente al reto 2.0. En B. Berceruelo (coord.), Comunicación empresarial (pp. 283-284). Madrid: Estudios de Comunicación.
  • Marketingdirecto.com (6 de julio de 2014). El 98% de las ONGs tienen presencia en las redes sociales. Recuperado de www.marketingdirecto.com/digital-general/ social-media-marketing/el-98-de-las-ongs-tienen-presencia-en-las-redes-sociales
  • Meriläinen, N., y Vos, M. (2011). Human rights organizations and online agenda setting. Corporate Communications, and International Journal, 16(4), 293-310.
  • Nonprofit tech for good (2017). “2017 Global NGO”. Online Technology Report. Recuperado de http://www.techreport.ngo/english.html
  • Observatorio de la Juventud en España (2014). Jóvenes, satisfacción personal, participación asociativa y voluntariado. Recuperado de http://www.injuve.es/sites/ default/files/2016/04/publicaciones/informesondeo_2014-1.pdf
  • Otte, M. (2010). El crash de la información: Los mecanismos de la desinformación cotidiana. Barcelona: Ariel.
  • Sabucedo, J. M., Seoane, G., Ferraces, M. J., Rodríguez, M., y Fernández, C. (1996). La acción política en el contexto supranacional y los marcos de acción colectiva. Revista de Psicología Social Aplicada;.6(3), 103-120.
  • Santa, L. F. (2015). Un acercamiento al concepto de ecosistema digital. Recuperado de http://www.vallempresa365.com/articulos/marketing/ un-acercamiento-al-concepto-de-ecosistema-digital
  • Scholte, J. A. (1999). Global Civil Society: Changing the World? University of Warwick, CSGR Working Paper, 31.
  • Yamamoto, M., Kushin, M., y Dalisay, F. (2015). Social media and mobiles as political mobilization forces for young adults: Examining the moderating role of online political expression in political participation. New Media and Society, 17(6), 880-898. doi: 10.1177/1461444813518390
  • Zafra, I. (2012). Ecosistema digital. Recuperado de http://www.pmfarma.es/ articulos/1143-ecosistema-digital.html