Insider/outsider perspectives on a dividetheory and practice of critical thinking
- Medina Plana, Raquel (coord.)
- Schultz, Ulrike (coord.)
ISSN: 2079-5971
Año de publicación: 2012
Título del ejemplar: Critical Thinking Inside Law Schools
Volumen: 2
Número: 5
Páginas: 1-6
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Oñati socio-legal series
Resumen
Se explican las premisas a partir de las que se organizó el seminario que ha dado lugar a este volumen, ofreciendo una visión general del desarrollo de las sesiones. Asimismo, se incluye una reseña de los artículos incluidos en el mismo.
Referencias bibliográficas
- Medina Plana, R., 2012. Critical thinking inside law schools: An outline. Oñati Sociolegal Series [online], 2 (5), 7-24. Available from: http://ssrn.com/abstract=2115429 [Accessed 4 October 2012].
- Hunter, R., 2012. Feminist judgments as teaching resources. Oñati Socio-legal Series [online], 2 (5), 47-62. Available from: http://ssrn.com/abstract=2115435 [Accessed 4 October 2012].
- Kaluszynski, M., 2012. The changing face of law after the events of 1968… or when law meets politics: Introduction to the Mouvement Critique du Droit. Oñati Socio-legal Series [online], 2 (5), 25-46. Available from: http://ssrn.com/abstract=2115431 [Accessed 4 October 2012].
- Twining, Ch., 1998. Thinking About Law Schools: Rutland Reviewed. Journal of Law and Society, 25 (1), 1-13