The enduring gap in educational attainment in schizophrenia according to the past 50 years of published research: a systematic review and meta-analysis

  1. Crossley, N.A.
  2. Alliende, L.M.
  3. Czepielewski, L.S.
  4. Aceituno, D.
  5. Castañeda, C.P.
  6. Diaz, C.
  7. Iruretagoyena, B.
  8. Mena, C.
  9. Mena, C.
  10. Ramirez-Mahaluf, J.P.
  11. Tepper, A.
  12. Vasquez, J.
  13. Fonseca, L.
  14. Machado, V.
  15. Hernández, C.E.
  16. Vargas-Upegui, C.
  17. Gomez-Cruz, G.
  18. Kobayashi-Romero, L.F.
  19. Moncada-Habib, T.
  20. Arango, C.
  21. Barch, D.M.
  22. Carter, C.
  23. Correll, C.U.
  24. Freimer, N.B.
  25. McGuire, P.
  26. Evans-Lacko, S.
  27. Undurraga, E.
  28. Bressan, R.
  29. Gama, C.S.
  30. Lopez-Jaramillo, C.
  31. de la Fuente-Sandoval, C.
  32. Gonzalez-Valderrama, A.
  33. Undurraga, J.
  34. Gadelha, A.
  35. Mostrar todos los/as autores/as +
Revista:
The Lancet Psychiatry

ISSN: 2215-0374 2215-0366

Año de publicación: 2022

Volumen: 9

Número: 7

Páginas: 565-573

Tipo: Artículo

DOI: 10.1016/S2215-0366(22)00121-3 GOOGLE SCHOLAR