Teaching urinary system anatomy and physiology in an integrated virtual environment with a problem-based learning (pbl)
- J. Navarro-Dorado
- B. Climent
- V.S. Fernandes
- M. Hernández-Martín
- C. Rodríguez-Prados
- A. Gómez-Del Val
- A. Gutiérrez-Cruz
- A. Sánchez
- C. Contreras
- A. Agis-Torres
- P. Recio
- R. Raposo
- S. Benedito
- M.P. Montenegro-Álvarez
- A. García-Sacristán
- L. Rivera
- D. Prieto
- M. Hernández
- M.E. López-Oliva
- M. Muñoz-Picos
- Gómez Chova, L. (coord.)
- López Martínez, A. (coord.)
- Candel Torres, I. (coord.)
Editorial: IATED Academy
ISBN: 978-84-09-31267-2
Año de publicación: 2021
Páginas: 7012-7018
Congreso: EDULEARN: International Conference on Education and New Learning Technology (13. 2021. null)
Tipo: Aportación congreso