Effect of a novel pbl-traditional learning strategy on students' knowledge acquisition in pathophysiology. A pre-test and post-test study

  1. V.S. Fernandes 1
  2. M. Hernández-Martín 1
  3. C. Contreras 1
  4. M. Muñoz-Picos 1
  5. C. Rodríguez-Prados 1
  6. A. Agis 1
  7. A. Sánchez 1
  8. B. Climent 1
  9. P. Recio 1
  10. R. Raposo 1
  11. S. Benedito 1
  12. A. García-Sacristán 1
  13. L. Rivera 1
  14. D. Prieto 1
  15. M. Hernández 1
  16. M.E. López-Oliva 1
  1. 1 Universidad Complutense de Madrid
    info

    Universidad Complutense de Madrid

    Madrid, España

    ROR 02p0gd045

Libro:
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020.

Editorial: IATED Academy

ISBN: 978-84-09-17979-4

Año de publicación: 2020

Páginas: 4075-4083

Tipo: Capítulo de Libro