Genesis and development of the mathematical work: the role of the teacher, the trainer and interactions

  1. Inés Mª Gómez-Chacón 1
  2. Jose Carrillo 1
  3. Asuman Oktaç 3
  4. Gonzalo Espinoza-Vásquez 2
  5. Carolina Henríquez-Rivas 2
  1. 1 Universidad Complutense de Madrid
    info

    Universidad Complutense de Madrid

    Madrid, España

    ROR 02p0gd045

  2. 2 Pontificia Universidad Católica de Valparaíso
    info

    Pontificia Universidad Católica de Valparaíso

    Valparaíso, Chile

    ROR https://ror.org/02cafbr77

  3. 3 Instituto Politécnico Nacional
    info

    Instituto Politécnico Nacional

    Ciudad de México, México

    ROR https://ror.org/059sp8j34

Actas:
Fitth ETM Symposium
  1. Inés Mª Gómez-Chacón (ed. lit.)
  2. Alain Kuzniak (ed. lit.)
  3. Kostas Nikolantonakis (ed. lit.)
  4. Philippe R. Richard (ed. lit.)
  5. Laurent Vivier (ed. lit.)

Año de publicación: 2017

Páginas: 384-411

Tipo: Aportación congreso