THE POSITIVE IMPACT OF PRACTICAL PBL LESSONS ON STUDENT LEARNING IN FEMALE REPRODUCTIVE SYSTEM PATHOPHYSIOLOGY

  1. Contreras, C.
  2. Hernandez-Martin, M.
  3. Munoz-Picos, M.
  4. Rodriguez-Prados, C.
  5. Fernandes, V. S.
  6. Agis-Torres, A.
  7. Sanchez, A.
  8. Climent, B.
  9. Recio, P.
  10. Raposo, R.
  11. Benedito, S.
  12. Garcia-Sacristan, A.
  13. Rivera, L.
  14. Prieto, D.
  15. Hernandez, M.
  16. Lopez-Oliva, M. E.
Colección de libros:
14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)
  1. Chova, LG (coord.)
  2. Martinez, AL (coord.)
  3. Torres, IC (coord.)

ISSN: 2340-1079

ISBN: 978-84-09-17939-8

Año de publicación: 2020

Páginas: 6734-6740

Congreso: 14th International Technology, Education and Development Conference (INTED)

Tipo: Aportación congreso