GAMIFICATION AND PLAYERS PROFILING AS AN EDUCATIONAL STRATEGY WITHIN PHARMACEUTICAL TECHNOLOGY

  1. Gil-Alegre, M. E.
  2. Molina-Martinez, I. T.
  3. Veiga-Ochoa, M. D.
  4. HerreroVanrell, M. R.
  5. Ruiz-Caro, R.
  6. Esteban-Perez, S.
  7. Lopez-Cano, J. J.
  8. Garcia-Herranz, D.
  9. Andres-Guerrero, V.
  10. Bravo-Osuna, I.
Colección de libros:
14TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE (INTED2020)
  1. Chova, LG (coord.)
  2. Martinez, AL (coord.)
  3. Torres, IC (coord.)

ISSN: 2340-1079

ISBN: 978-84-09-17939-8

Año de publicación: 2020

Páginas: 8958-8964

Congreso: 14th International Technology, Education and Development Conference (INTED)

Tipo: Aportación congreso