Aproximacioneserror y participación

  1. María del Carmen Gómez Rebollo 1
  2. Julián Lopéz-Torrecilla Fernández
  3. Ricardo Montoro Coso 2
  4. Luis Guillermo Pancorbo Crespo 2
  5. Marcelo Ruiz Pardo 2
  1. 1 Universidad de Alcalá
    info

    Universidad de Alcalá

    Alcalá de Henares, España

    ROR https://ror.org/04pmn0e78

  2. 2 Universidad Politécnica de Madrid
    info

    Universidad Politécnica de Madrid

    Madrid, España

    ROR https://ror.org/03n6nwv02

Book:
Docentes y estudiantes dialogando: hacia una comprensión de la participación en la universidad
  1. Cristina Canabal García (dir.)
  2. Gloria Nogueiras Redondo
  3. María Dolores García Campos

Publisher: Editorial Universidad de Alcalá ; Universidad de Alcalá

ISBN: 978-84-15834-56-4

Year of publication: 2013

Pages: 67-84

Type: Book chapter

Abstract

Through various group meetings UAH teaching innovation «Synergies inter_dis- ciplinary / inter_universities», comes a multifaceted dialogue about the error and participation. Approaches to an participatory and multidisclinar assembly mode which manifest the agreements and conflicts around the error.