Miguel Ángel
Martín Cárdaba
Publikationen, an denen er mitarbeitet Miguel Ángel Martín Cárdaba (7)
2022
-
Líderes de opinión digital en tiempos de pandemia: el rol de la Asociación Nacional de Informadores de la Salud en Twitter frente al COVID-19
Revista Cubana de Información en Ciencias de la Salud, Vol. 33, Núm. 1
-
Make it part of the story: The role of product placement prominence and integration in fashion and beauty blogs among young digital natives
Journal of Global Fashion Marketing, Vol. 14, Núm. 2, pp. 157-172
-
Strengthening the Link between Vaccine Predispositions and Vaccine Advocacy through Certainty
Vaccines, Vol. 10, Núm. 11
2021
-
Las vacunas contra la Covid en Twitter: redes, mensajes y bots
Digital media: el papel de las redes sociales en el ecosistema educomunicativo en tiempos de Covid-19 (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 487-498
-
Validity of the spanish version of the vaccination attitudes examination scale
Vaccines, Vol. 9, Núm. 11
2020
-
Anti-alcohol campaigns effects depending on target drinking levels and source perception
Health and addictions: salud y drogas, Vol. 20, Núm. 1, pp. 43-51
-
Twitter Networks’ Centrality Measures of the Association of Health Journalist (ANIS): the Case of Vaccines - Introduction and Theoretical Framework
European Journal of Social Sciences, Vol. 3, Núm. 2, pp. 12