Creación y efectos psicosociales y culturales del discurso audiovisual
Universidad Autónoma de Madrid
Madrid, EspañaUniversidad Autónoma de Madrid-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (6)
2023
-
Comunicación e influencers del cannabis en internet: su legalización, uso terapéutico, recreativo y en la cosmética
Desafíos y retos de las redes sociales en el ecosistema de la comunicación (McGraw Hill España), pp. 337-346
2022
-
Strengthening the Link between Vaccine Predispositions and Vaccine Advocacy through Certainty
Vaccines, Vol. 10, Núm. 11
2021
-
The Role of Meta-Cognitive Certainty on Pornography Consumption
Psicothema, Vol. 33, Núm. 3, pp. 442-448
-
Validity of the spanish version of the vaccination attitudes examination scale
Vaccines, Vol. 9, Núm. 11
2019
-
Estimating the epidemiological impact and cost-effectiveness profile of a nonavalent HPV vaccine in Spain
Human Vaccines and Immunotherapeutics, Vol. 15, Núm. 7-8, pp. 1949-1961
2015
-
Mind the gap: Local government communication strategies and Spanish citizens’ perceptions of their cities
Public Relations Review, Vol. 41, Núm. 5, pp. 777-784