MARKCO2: Grupo de investigación en marketing sobre comportamiento del consumidor y modelización
Universidad de Burgos
Burgos, EspañaPublicacións en colaboración con investigadores/as de Universidad de Burgos (6)
2020
-
Emerging cyborg products: An ethical market approach for market segmentation
Journal of Retailing and Consumer Services, Vol. 55
2019
-
The cornerstones of museum performance. A cross-national analysis
Museum Management and Curatorship, Vol. 34, Núm. 2, pp. 211-233
2018
-
Local food shopping: Factors affecting users’ behavioural e-loyalty
Administrative Sciences, Vol. 8, Núm. 3
2017
-
How can European museums reach sustainability?
Tourism Review, Vol. 72, Núm. 3, pp. 303-318
-
Surveillance following Snowden: a major challenge in Spain
Journal of Information, Communication and Ethics in Society, Vol. 15, Núm. 3, pp. 265-282
1999
-
Globalización "versus" diferenciación: Un análisis de la tendencia creativa publicitaria internacional
La gestión de la diversidad: XIII Congreso Nacional, IX Congreso Hispano-Francés, Logroño (La Rioja), 16, 17 y 18 de junio, 1999