Argitalpenak (34) ANTONIO GARCÍA GÓMEZ argitalpenak

2013

  1. 'You look terrific!' Social evaluation and relationships in online compliments

    Discourse Studies, Vol. 15, Núm. 6, pp. 735-760

2009

  1. Changes in self-concept: female assertiveness in web log writing

    Feminismo/s, Núm. 14, pp. 53-70

  2. Don't get mad, get persuasive!: anger management and persuasion in TV discourses

    Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses: RAEI, Núm. 22, pp. 79-98

  3. Enseñar en el proyecto bilingüe: reflexiones y recursos para el profesor

    Badajoz : Abecedario, 2009

  4. Teenage girls' personal weblog writing: Truly a new gender discourse?

    Information Communication and Society, Vol. 12, Núm. 5, pp. 611-638

2007

  1. A Discursive Psychological approach to foreign language teaching:: a trainee Primary School Teachers case study

    Aprendizaje de lenguas, uso del lenguaje y modelación cognitiva. Perspectivas aplicadas entre disciplinas: actas del XXIV Congreso Internacional de AESLA. [Recurso electrónico]

  2. Conflicting to be polite or being polite not to conflict:: a social constructuvist approach to the notion of FACE for the British and the American culture

    Aprendizaje de lenguas, uso del lenguaje y modelación cognitiva. Perspectivas aplicadas entre disciplinas: actas del XXIV Congreso Internacional de AESLA. [Recurso electrónico]

  3. Habla conflictiva como acción social: discurso y cognición

    Oviedo : Septem, 2007

2006

  1. British and American expressions of politeness in anger-evoking contexts: a cultural-relativistic approach

    Cultura, lenguaje y representación = Culture, language and representation: revista de estudios culturales de la Universitat Jaume I = cultural studies journal of Universitat Jaume I, Núm. 3, pp. 145-160

  2. La inteligencia intrapersonal en el aula de inglés primaria: una medicina efectiva contra el fracaso escolar

    Pulso: revista de educación, Núm. 29, pp. 59-75