ANTONIO SARASA CABEZUELO-rekin lankidetzan egindako argitalpenak (58)

2022

  1. Authoring and playing interactive fiction with conventional web technologies

    Multimedia Tools and Applications, Vol. 81, Núm. 11, pp. 14705-14747

2019

  1. 10th international workshop on software engineering for e-learning (ISELEAR'19)

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. A review of annotation classification tools in the educational domain

    Open Computer Science, Vol. 9, Núm. 1, pp. 299-307

  3. An Online Authoring Tool for Interactive Fiction

    Proceedings of the International Conference on Information Visualisation

  4. ILSA (Ingeniería de Lenguajes Software y Aplicaciones), UCM: Investigación en Repositorios de Objetos Educativos en Dominios Especializados

    IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa, Núm. 30, pp. 90-103

  5. OdA y Clavy: versatilidad para la creación y gestión de colecciones de objetos digitales

    Encuentros digitales: escrituras, colecciones, aprendizajes en español (Adrián Menéndez de la Cuesta González), pp. 177-210

  6. Ontology-enhanced educational annotation activities

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 16

2018

  1. 9th International Workshop on Software Engineering for E-learning (ISELEAR'18)

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. A tool for the digital edition of interactive fiction using stretchtext.

    Information Visualisation - Biomedical Visualization, Visualisation on Built and Rural Environments and Geometric Modelling and Imaging, IV 2018

  3. Document annotation tools: Annotation classification mechanisms

    ACM International Conference Proceeding Series

2017

  1. 8th International Workshop on Software Engineering for E-Learning (ISELEAR'17)

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. Dos herramientas UCM para la creación de repositorios educativos digitales

    Las TIC en la enseñanza. Experiencias en la UCM: actas de la Jornada. 29 de marzo de 2017, Facultad de Geografía e Historia (Universidad Complutense de Madrid), pp. 220-224

  3. Una herramienta en línea para evaluar y guiar la creación de materiales educativos digitales

    Las TIC en la enseñanza. Experiencias en la UCM: actas de la Jornada. 29 de marzo de 2017, Facultad de Geografía e Historia (Universidad Complutense de Madrid), pp. 249-253

2016

  1. 7th International workshop on software engineering for elearning (ISELEAR'16)

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. A System to Manage Non-Formal Higher Education Activities

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 11, Núm. 3, pp. 205-212

  3. Trends in Computers in Education

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 11, Núm. 3, pp. 177-178

2015

  1. A syntax-directed model transformation framework based on attribute grammars

    Communications in Computer and Information Science

  2. User-Centered Development of Generative Educational Systems for Computer Engineering: the evaluators case study

    The International journal of engineering education, Vol. 31, Núm. 3, pp. 751-763

2014

  1. An app for managing unregulated teaching activities

    2014 International Symposium on Computers in Education, SIIE 2014