Saila
Marketing
Biltzar ekarpenak (28) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak
2021
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A Fuzzy Set Qualitative Comparative Analysis of Variables Influencing the Acceptance of Life Settlements in Spain
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Acceptance of wearables from consumer ethical judgment
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Adaptación del Proceso Interindustrial Estándar para Minería de Datos al aprendizaje en Estadística
III Jornadas Argentinas de Investigación en Educación Estadística
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Assessment of ethical on the intention to use of wearables
Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments
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Consumo sostenible en jóvenes: prevención desde la comunicación comercial en las redes sociales
Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021
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Cyborg Acceptance in Healthcare Services
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Cyborg Acceptance in Healthcare Services: The Use of Cyborg as A Surgeon
Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments
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Digital Marketing Ethics Education in Spain
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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El aprendizaje-servicio como estrategia de fomento del consumo sostenible
Actas del III Congreso Internacional de Innovación Docente e Investigación en Educación Superior: cambios en el proceso de enseñanza-aprendizaje de las Áreas del Conocimiento. 15-20 de noviembre de 2021
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Ethical Concerns About Fear Appeals in Social Advertising
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Ethics and Intellectual Capital in Smart Society
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Ethics and Open Innovation
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Ethics, Intellectual Capital and Intelligent Companies
Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments
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Ethics, Marketing and Technology: A Case Study In Higher Education In Spain
Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments
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Fact Checking Agencies and Processes to Fight Against Fake News
Moving technology ethics at the forefront of society, organisations and governments
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Fake News Perceptions in the Smart Society
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Fake Reviews: an Emerging Problem in Online Commerce
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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Geo-Economics and Technology at the Core of the Emerging Commercial Techno-Wars
[New] Normal Technology Ethics: Proceedings of the ETHICOMP 2021
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How the integration of implicit and explicit techniques may enhance the measurement of chatbots user engagement
XXXI AEMARK,
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Impacto del marketing de la universidades en la elección de universidad: una revisión de la literatura
IV Congreso Iberoamericano de Jóvenes Investigadores en Ciencias Económicas y Dirección de Empresas (AJICEDE)