Facultad
Informática
Capítulos de libro (13) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a
2015
-
An Integrated Framework for Enabling End-User Configuration of AmI Simulations for Open Wide Locations
Ubiquitous Computing and Ambient Intelligence: Sensing, Processing, and Using Environmental Information. 9th International Conference, UCAmI 2015, Puerto Varas, Chile, December 1-4, 2015, Proceedings (Springer Alemania), pp. 422
-
Análisis de las motivaciones de los jugadores para realizar migraciones entre distintos servidores de un juego de rol multijugadior masivo
Videojuegos: desarrollo e industria creativa (Editorial ESNE), pp. 27-43
-
Aplicaciones del test de Bartle en la composición de la música narrativa para videojuegos
Videojuegos: arte y narrativa audiovisual (Editorial ESNE), pp. 157-168
-
Assessment activities in massive open on-line courses assessment activities in MOOCs
Furthering Higher Education Possibilities through Massive Open Online Courses (IGI Global), pp. 165-192
-
Building scalable software for data centers: An approach to distributed computing at enterprise level
Handbook on Data Centers (Springer New York), pp. 669-689
-
El futuro de la acción humana y la acción de Dios
Nuevas tecnologías y nueva antropología (Universidad Pontificia Comillas), pp. 113-122
-
Energy Efficiency in Ethernet
Green Communications: Principles, Concepts and Practice (wiley), pp. 277-290
-
EvDebugger: Las gramáticas de atributos hechas fáciles
TICAI 2013-2014: TICs para el Aprendizaje de la Ingeniería (Universidade de Vigo), pp. 57-66
-
Modelos de comportamiento de unidades militares de un videojuego de estrategia en tiempo real basados en máquinas de estado multinivel
Videojuegos: desarrollo e industria creativa (Editorial ESNE), pp. 255-268
-
Monitoring of data centers using wireless sensor networks
Handbook on Data Centers (Springer New York), pp. 1171-1183
-
Network intrusion detection systems in data centers
Handbook on Data Centers (Springer New York), pp. 1185-1207
-
Privacy in data centers: A survey of attacks and countermeasures
Handbook on Data Centers (Springer New York), pp. 1029-1043
-
Study design and data gathering guide for serious games' evaluation
Gamification: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications (IGI Global), pp. 425-451