Ciencias Económicas y Empresariales
Fakultät
Universidad de Salamanca
Salamanca, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de Salamanca (17)
2024
-
Low-Cost and Biodegradable Thermoelectric Devices Based on van der Waals Semiconductors on Paper Substrates
Energy and Environmental Materials, Vol. 7, Núm. 1
-
The use of the flipped classroom approach as a didactic resource in hybrid learning contexts of English as a foreign language in higher education
Transformative Trends in Language Education: Pioneering Autonomous Learning Technologies (Peter Lang AG), pp. 117-143
2022
-
The Un-Connectivity of Connective Parties: Analyzing the Online Interaction Patterns of Unidos Podemos in Spain
Journal of Political Marketing
-
Uso de metodologías activas en el aula de idiomas: propuesta práctica
Nuevas metodologías, espacios y estilos de enseñanza-aprendizaje: prácticas docentes e innovación educativa (Universitas), pp. 61-78
-
WHO invents what? Women’s participation in patenting activity in Spain
International Journal of Gender and Entrepreneurship, Vol. 14, Núm. 3, pp. 397-416
2020
-
Affective homogeneity in the Spanish general election debate. A comparative analysis of social networks political agents
Information Communication and Society, Vol. 23, Núm. 2, pp. 216-233
2019
-
Postmaterialismo y comunitarismo como predictores de la percepción de la ciencia y la tecnología
Percepción social de la Ciencia y la Tecnología 2018 (Fundación Española para la Ciencia y la Tecnología, FECYT), pp. 235-249
2018
-
Educational mismatch in Europe at the turn of the century: Measurement, intensity and evolution
International Journal of Manpower, Vol. 39, Núm. 8, pp. 977-995
2017
-
Cambio tecnológico y polarización en España: un análisis sobre la relación entre los resultados y los métodos
Encrucijadas: Revista Crítica de Ciencias Sociales, Núm. 14
2016
-
The deflationary effect of oil prices in the euro area
Energy Economics, Vol. 56, pp. 389-397
2013
-
Is product innovation as effective for private labels as it is for national brands?
Innovation: Management, Policy and Practice, Vol. 15, Núm. 3, pp. 337-349
2007
-
Dimensiones y características de la empresarialidad inmigrante en Lavapiés (Madrid)
Migraciones y desarrollo humano
-
La economía de Venezuela, 1975-2005: un fracaso difícil de entender
Nuestra América, Núm. 4, pp. 37-56
2004
-
El milagro económico irlandés: un ejercicio de contabilidad del crecimiento mediante un modelo en desequilibrio en tiempo continuo
Documentos de trabajo de economía aplicada, Núm. 1, pp. 1-26
2002
-
Introducción a los aspectos macroeconómicos de la nueva economía
Comercio electrónico: desarrollo de sistemas para el comercio electrónico, Master curso 2002-04, Experto curso 2002-03, Universidad de Salamanca (Avalon Programming Solutions), pp. 545-569
-
La resaca de la nueva economía
Nuevos tiempos para la vieja economía europea (Lex Nova), pp. 143-160
1994
-
Chemists, engineers and entrepreneurs the chemical institute of sarrià's impact on Spanish industry (1916–1992)
History and Technology, Vol. 11, Núm. 3-4, pp. 345-359