El desenvolupament de competències disciplinars i professionals en els nous estudis de comunicació

  1. Cabezuelo-Lorenzo, Francisco
  2. Sierra Sánchez, Javier
  3. Sotelo González, Joaquín
  4. Liberal Ormaechea, Sheila
Revista:
Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad

ISSN: 1575-9393

Any de publicació: 2010

Número: 65

Tipus: Article

Altres publicacions en: Quaderns digitals: Revista de Nuevas Tecnologías y Sociedad

Resum

En el nou context de l´EEES, el concepte de "competència" és el punt de partida. Tot s'entén des d'aquest origen. El concepte de competència ha passat d'ocupar un ampli espai de reflexió dins del model educatiu universitari al nostre país en els últims temps, per passar a ser una realitat sobre la qual s´han construït els nous graus. Les competències es defineixen des de la perspectiva dels resultats d'aprenentatge, fent referència d´aquesta manera tant als coneixements, com a les habilitats, actituds i fins a les responsabilitats, que descriuen els fruits del procés d´ensenyament-aprenentatge d´un programa formatiu.