Modelos de negocio en cibermedios de tercera generación. Tres casos de estudio de nativos digitales españoles

  1. David Parra Valcarce 1
  2. Concha Edo Bolós 1
  3. Juan Carlos Marcos Recio 1
  1. 1 Universidad Complutense de Madrid
    info

    Universidad Complutense de Madrid

    Madrid, España

    ROR 02p0gd045

Zeitschrift:
Mediatika: cuadernos de medios de comunicación

ISSN: 1988-3935

Datum der Publikation: 2020

Nummer: 18

Seiten: 5-36

Art: Artikel

Andere Publikationen in: Mediatika: cuadernos de medios de comunicación

Zusammenfassung

Espainiako ziberhedabide natibo digitalen hirugarren belaunaldiari dagozkion informazio proiektuek zenbait negozio ereduren aldeko apustua egiten dute, errentagarri bihurtzeko heldutasun maila egokia lortu duen eta industria horretatik kanpoko eragile berriak agertzearekin gero eta lehiakortasun maila handiagoa duen merkatu baten erronka handiei aurre egiteko.