Los portales verticales de la Agencia EFEotra perspectiva de información multimedia y de negocio
- Carlos Pérez Gil 1
- Fernando Peinado Miguel 1
-
1
Universidad Complutense de Madrid
info
ISSN: 1988-3935
Datum der Publikation: 2020
Nummer: 18
Seiten: 109-136
Art: Artikel
Andere Publikationen in: Mediatika: cuadernos de medios de comunicación
Zusammenfassung
Hedabideak oraindik ere murgilduta daude iraultza digitalean, eta krisi ekonomikoak beren negozio ereduetan sortu duen eraginak produktu eta informazio dinamika berriak bilatzera bultzatu dituzte haiek, multimediak gero eta gehiago baldintzatzen duen ingurunera egokitzeko. Albiste agentziak ez dira prozesu horretatik kanpo geratu; bereziki, EFE agentzia, mundu mailan duen pisuari eusteko ahaleginean. Azken urteotan, sarrera gehiagoren bila, EFEren apustuetako bat izan da EFEverde, EFEsalud, EFEagro eta EFEtur webgune tematikoak sortzea.