Los portales verticales de la Agencia EFEotra perspectiva de información multimedia y de negocio

  1. Carlos Pérez Gil 1
  2. Fernando Peinado Miguel 1
  1. 1 Universidad Complutense de Madrid
    info

    Universidad Complutense de Madrid

    Madrid, España

    ROR 02p0gd045

Aldizkaria:
Mediatika: cuadernos de medios de comunicación

ISSN: 1988-3935

Argitalpen urtea: 2020

Zenbakia: 18

Orrialdeak: 109-136

Mota: Artikulua

Beste argitalpen batzuk: Mediatika: cuadernos de medios de comunicación

Laburpena

Hedabideak oraindik ere murgilduta daude iraultza digitalean, eta krisi ekonomikoak beren negozio ereduetan sortu duen eraginak produktu eta informazio dinamika berriak bilatzera bultzatu dituzte haiek, multimediak gero eta gehiago baldintzatzen duen ingurunera egokitzeko. Albiste agentziak ez dira prozesu horretatik kanpo geratu; bereziki, EFE agentzia, mundu mailan duen pisuari eusteko ahaleginean. Azken urteotan, sarrera gehiagoren bila, EFEren apustuetako bat izan da EFEverde, EFEsalud, EFEagro eta EFEtur webgune tematikoak sortzea.