A información cultural nunha sociedade globalizada
ISSN: 1578-4916
Ano de publicación: 2003
Título do exemplar: Dez anos dos estudios de comunicación na universidade galega
Número: 2
Páxinas: 121-135
Tipo: Artigo
Outras publicacións en: Estudios de comunicación
Resumo
A cultura e a información cultural están afectadas polos efectos da globalización, que incide nunha mercantilización da cultura á que converte nunha industria centralizada e unívoca. Fronte a isto, imponse unha humanización da cultura e unha aposta pola pluralidade e a multiculturalidade; neste sentido, os medios de comunicación especializados poden realizar un gran labor en favor dunha maior interactividade e transparencia na actividade cultural, xa que a información deste tipo ten unhas características propias e unha fontes específicas que debería coñece-lo xornalista especializado nestes contidos. A través deste artigo detállanse estas características e avógase pola defensa dunha maior especialización na información cultural, como un necesario medio para rescata-la cultura dos posibles efectos negativos que poida comporta-la actual globalización da nosa sociedade.