Grupo de investigación sobre multilingüismo, multiliteracidad y educación lingüística
ForMuLE
Universidad Nacional de Educación a Distancia
Madrid, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad Nacional de Educación a Distancia (7)
2021
-
The acquisition of mood in child Spanish
L1 Acquisition and L2 Learning: The view from Romance (John Benjamins), pp. 355-378
2018
-
Del significado a la interpretación: gramática y pragmática
Enseñar gramática en el aula de español: nuevas perspectivas y propuestas (Difusión Editorial), pp. 95-105
2015
-
Metarepresentation and evidentiality in Spanish tense and mood: A cognitive pragmatic perspective
Belgian Journal of Linguistics, Vol. 29, Núm. 1, pp. 61-81
2011
-
Introduction: Procedural meaning
Procedural Meaning: Problems and Perspectives (Brill), pp. xvii-xlv
-
Procedural meaning: Problems and perspectives
Brill, pp. 1-413
2005
-
Mood choice and sentence interpretation in Spanish
Cahiers Chronos (Brill Academic Publishers), pp. 201-214
2003
-
Haverkate,Henk, "The Syntax, Semantics and Pragmatics of Spanis Mood", Pragmatics & Beyond, New Series 96, John Benjamins Publisching Company, Amsterdam-Filadelfia, 2002, 241 págs.
Revista Española de Lingüística, Vol. 33, Fasc. 2, pp. 471-475