Creación y efectos psicosociales y culturales del discurso audiovisual
Universidad de La Laguna
San Cristobal de La Laguna, EspañaPublikationen in Zusammenarbeit mit Forschern von Universidad de La Laguna (28)
2023
-
Island destinations in the face of global challenges: A strategic analysis
Routledge Handbook of Trends and Issues in Tourism Sustainability, Planning and Development, Management, and Technology (Taylor and Francis), pp. 151-159
2022
-
Artisan gastronomy in tourist destinations: a business opportunity
Artisan Entrepreneurship (Emerald Group Publishing Limtied), pp. 161-170
-
Creating a Re-Tech Theme Park through the Neuromarketing and Cartoon Characters
preprints.org, pp. 20
-
El efecto de la transversalidad de la comunicación y la inteligencia emocional en el grado de turismo
Journal of the Academy, pp. 92-110
-
Entrepreneurial competence perceived by university students: Quantitative and descriptive analysis
Journal of International Studies, Vol. 15, Núm. 2, pp. 40-49
-
Neuroeducación e Inclusividad en el Marco de la Comunicación y el Turismo
Fronteiras, Vol. 11, Núm. 4, pp. 288-303
2021
-
La competencia emprendedora percibida por los estudiantes universitarios. Un estudio descriptivo y discriminante.
La transformación digital de la universidad: XI CIDU Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria
-
Millennials’ support for tourism development: the effect of market orientation by governments
Tourism Review, Vol. 76, Núm. 4, pp. 858-870
-
Posibilidades Transmedia y Neuromarketing para la explotación turística 3.0
Revista Turismo & Desenvolvimento, Núm. 37, pp. 151-163
-
Young consumers’ intention to participate in the sharing economy: An integrated model
Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 1, pp. 1-22
2020
-
Análisis del tráfico de las redes sociales en una web de turismo: generación de contenido a través del blog
Las redes sociales como herramienta de comunicación persuasiva (McGraw-Hill Interamericana de España), pp. 769-779
-
Comunicación y enseñanza a través de las plataformas "online": una lectura diferente
Lectura y dificultades lectoras en el siglo XXI (Octaedro), pp. 49-60
-
Evaluation of distress and risk perception associated with covid-19 in vulnerable groups
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 17, Núm. 24, pp. 1-12
-
Gestión de las emociones: Departamento de RRHH en hotelería
Know and Share Psychology, Vol. 1, Núm. 4, pp. 135-146
-
Governance and communication at the university: Study from covid-19
Revista Venezolana de Gerencia, Vol. 25, Núm. 91, pp. 1247-1261
-
Horizontes del mundo digital: de la simulación y la banalización de la experiencia, a un uso social, ecológico e innovador de la Sociedad Red
CIC: Cuadernos de información y comunicación, Núm. 25, pp. 269-277
-
Influence of Mothers’ Habits on Reading Skills and Emotional Intelligence of University Students: Relationships in the Social and Educational Context
Behavioral Sciences, Vol. 10, Núm. 12
-
Integration of emotional education as a new conforming axis in the university degree of tourism
Fronteiras, Vol. 9, Núm. 3, pp. 197-219
-
La transformación digital del turismo
Revista de Occidente, Núm. 464, pp. 52-66
-
Sector Turístico: Comunicación e Innovación Sostenible
Revista de Comunicación de la SEECI, Núm. 53, pp. 153-173