Estudios sobre comunicación y lenguajes para la inclusión y la equidad educativa (ECOLE)
ECOLE
Universitat Jaume I
Castelló de la Plana, EspañaUniversitat Jaume I-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (6)
2023
-
An opportunity to develop respect and responsibility through a socio-musical program in a primary school: A case study
Research Studies in Music Education, Vol. 45, Núm. 3, pp. 463-477
-
Self-regulation and motivation as key factors for learning a musical piece from the 20-th century in pre-professional music studies
The Finnish Journal of Music Education (FJME) = Musiikkikasvatus, Vol. 26, pp. 24-39
2020
-
Crear una orquesta en el aula de Primaria: opciones y decisiones didácticas iniciales
La educación y la formación musical en el siglo XXI: valoración, unión y diálogo entre etapas educativas (UNO Editorial), pp. 47-60
-
El desarrollo socioemocional a través de la música: una práctica transversal
Eufonía: Didáctica de la música, Núm. 84, pp. 60-65
-
Intrapersonal skills and music performance in elementary piano students in Spanish conservatories: Three case studies
International Journal of Music Education, Vol. 38, Núm. 1, pp. 93-112
2017
-
The role of emotional skills in music education
British Journal of Music Education, Vol. 34, Núm. 3, pp. 243-258