Publicaciones (329) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Realidad virtual para entrenamiento en emergencias radiológicas

    Alfa, Núm. 57, pp. 52-53

  2. Skill Check: Some Considerations on the Evaluation of Gamemastering Models for Role-Playing Games

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  3. Virtual reality platform for teacher training on classroom climate management: evaluating user acceptance

    Virtual Reality, Vol. 28, Núm. 2

2022

  1. Adopting an immersive virtual reality system to enhance Pre-service teachers' communicative competence

    2022 INTERNATIONAL CONFERENCE ON ADVANCED LEARNING TECHNOLOGIES (ICALT 2022)

  2. Application of Competitive Activities to Improve Students' Participation

    IEEE Transactions on Learning Technologies, Vol. 15, Núm. 1, pp. 2-14

  3. Asignaturas de Proyectos en el Grado en Desarrollo de Videojuegos

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 95-102

  4. Computer Entertainment Technologies for the Visually Impaired: An Overview

    IJIMAI, Vol. 7, Núm. 4, pp. 53-68

  5. Design and evaluation of ECO: an augmentative and alternative communication tool

    Universal Access in the Information Society, Vol. 21, Núm. 4, pp. 827-849

  6. El videojuego como herramienta de alfabetización informacional en estudiantes universitarios

    El profesional de la información, Vol. 31, Núm. 4