JESÚS
GARCÍA DE MADARIAGA MIRANDA
Catedrático de universidad
ANA
PEDREÑO SANTOS
Profesora ayudante doctora
Publicaciones en las que colabora con ANA PEDREÑO SANTOS (6)
2022
-
A conceptual framework for customer value management
Revista de marketing y publicidad, Núm. 5, pp. 43-65
-
Analysis of effective recall in radio advertising
Journal of Communication Management, Vol. 26, Núm. 1, pp. 18-38
2020
-
Marketing Variables Predicting Customer Value in Empirical Environments
EBOR Conference Abstract Book (EBOR Academy Publishing House, Turkey), pp. 126
2019
-
The Role of Termination Fee Commitment in Developing Customer Value in the Telecommunication Industry: An Empirical Study
Services Marketing Quarterly, Vol. 40, Núm. 4, pp. 316-330
2018
-
A model to obtain a servperf scale evaluation of the crm customer complaints: An application to the 4g telecommunications sector
Technological and Economic Development of Economy, Vol. 24, Núm. 4, pp. 1606-1629
2016
-
Marketing en centros educativos. Estado de la cuestión
Organización y gestión educativa: Revista del Fórum Europeo de Administradores de la Educación, Vol. 24, Núm. 5, pp. 30-34