CRISTINA
DEL CAMPO CAMPOS
Profesora titular de universidad
JUANA MARÍA DEL MAR
CAMACHO MIÑANO
Profesora titular de universidad
Publicaciones en las que colabora con JUANA MARÍA DEL MAR CAMACHO MIÑANO (12)
2024
-
Professional contacts and the decision to become an auditor. An analysis using linkedIn
Accounting Education, Vol. 33, Núm. 1, pp. 27-45
2022
-
Derribando estereotipos de los/as futuros/as profesionales desde la universidad
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 33, Núm. 3, pp. 124-143
2020
-
Solving the mystery about the factors conditioning higher education students' assessment: Finland versus Spain
Education and Training, Vol. 62, Núm. 6, pp. 617-630
2019
-
“Do You Use English in Your Daily Life?” Undergraduate Students’ Perceptions of Their Extramural Use of English
Journal of Teaching in International Business, Vol. 30, Núm. 1, pp. 77-94
2017
-
Analysing students’ academic performance in Higher Education in Spain
Educade: revista de educación en contabilidad, finanzas y administración de empresas, Núm. 8, pp. 3-19
-
Exploring auditors’ stereotypes: the perspective of undergraduate students
Revista de contabilidad = Spanish accounting review: [RC-SAR], Vol. 20, Núm. 1, pp. 25-35
-
The role of creativity in entrepreneurship: an empirical study on business undergraduates
Education and Training, Vol. 59, Núm. 7-8, pp. 672-688
2016
-
Estereotipos y ética en la profesión auditora
Etic@net: Revista científica electrónica de Educación y Comunicación en la Sociedad del Conocimiento, Vol. 16, Núm. 1, pp. 142-159
-
The benefits of providing contact with practitioners in round table forums: Undergraduate student perception of the experience
The international journal of management education, Vol. 14, Núm. 3, pp. 263-272
-
Useful interactive teaching tool for learning: clickers in higher education†
Interactive Learning Environments, Vol. 24, Núm. 4, pp. 706-723
2015
-
DE-CONSTRUCTING AUDIT STEREOTYPES FROM STUDENTS' PERSPECTIVE
INTED2015: 9TH INTERNATIONAL TECHNOLOGY, EDUCATION AND DEVELOPMENT CONFERENCE
-
Impacto de la motivación intrínseca en el rendimiento académico a través de trabajos voluntarios: un análisis empírico
Revista complutense de educación, Vol. 26, Núm. 1, pp. 67-80