GENNY
LUBRINI
Profesora ayudante doctora
Universidad Francisco de Vitoria
Pozuelo de Alarcón, EspañaUniversidad Francisco de Vitoria-ko ikertzaileekin lankidetzan egindako argitalpenak (6)
2022
-
Verbal Fluency Tasks: Influence of Age, Gender, and Education and Normative Data for the Spanish Native Adult Population
Archives of clinical neuropsychology : the official journal of the National Academy of Neuropsychologists, Vol. 37, Núm. 2, pp. 365-375
2021
-
Components determining the slowness of information processing in parkinson’s disease
Brain and Behavior, Vol. 11, Núm. 3
-
Computerized Simple Reaction Time and Balance in Nondemented Parkinson's Patients
Neurodegenerative Diseases, Vol. 20, Núm. 5-6, pp. 193-199
2020
-
Adicciones a internet y funciones ejecutivas en estudiantes universitarios: una revisión sistemática
Electronic journal of research in educational psychology, Vol. 18, Núm. 52, pp. 613-642
-
Evolución de las alteraciones cognitivas tras un traumatismo craneoencefálico: ¿hay mejoría tras controlar el efecto de la práctica?
Revista de neurologia, Vol. 70, Núm. 2, pp. 37-44
2019
-
Melodic intonation therapy in post-stroke nonfluent aphasia: a randomized pilot trial
Clinical Rehabilitation, Vol. 33, Núm. 1, pp. 44-53