Publicaciones en las que colabora con ANTONIO SARASA CABEZUELO (58)

2022

  1. Authoring and playing interactive fiction with conventional web technologies

    Multimedia Tools and Applications, Vol. 81, Núm. 11, pp. 14705-14747

2019

  1. 10th international workshop on software engineering for e-learning (ISELEAR'19)

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. A review of annotation classification tools in the educational domain

    Open Computer Science, Vol. 9, Núm. 1, pp. 299-307

  3. An Online Authoring Tool for Interactive Fiction

    Proceedings of the International Conference on Information Visualisation

  4. ILSA (Ingeniería de Lenguajes Software y Aplicaciones), UCM: Investigación en Repositorios de Objetos Educativos en Dominios Especializados

    IE Comunicaciones: Revista Iberoamericana de Informática Educativa, Núm. 30, pp. 90-103

  5. OdA y Clavy: versatilidad para la creación y gestión de colecciones de objetos digitales

    Encuentros digitales: escrituras, colecciones, aprendizajes en español (Adrián Menéndez de la Cuesta González), pp. 177-210

  6. Ontology-enhanced educational annotation activities

    Sustainability (Switzerland), Vol. 11, Núm. 16

2018

  1. 9th International Workshop on Software Engineering for E-learning (ISELEAR'18)

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. A tool for the digital edition of interactive fiction using stretchtext.

    Information Visualisation - Biomedical Visualization, Visualisation on Built and Rural Environments and Geometric Modelling and Imaging, IV 2018

  3. Document annotation tools: Annotation classification mechanisms

    ACM International Conference Proceeding Series

2017

  1. 8th International Workshop on Software Engineering for E-Learning (ISELEAR'17)

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. Dos herramientas UCM para la creación de repositorios educativos digitales

    Las TIC en la enseñanza. Experiencias en la UCM: actas de la Jornada. 29 de marzo de 2017, Facultad de Geografía e Historia (Universidad Complutense de Madrid), pp. 220-224

  3. Una herramienta en línea para evaluar y guiar la creación de materiales educativos digitales

    Las TIC en la enseñanza. Experiencias en la UCM: actas de la Jornada. 29 de marzo de 2017, Facultad de Geografía e Historia (Universidad Complutense de Madrid), pp. 249-253

2016

  1. 7th International workshop on software engineering for elearning (ISELEAR'16)

    ACM International Conference Proceeding Series

  2. A System to Manage Non-Formal Higher Education Activities

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 11, Núm. 3, pp. 205-212

  3. Trends in Computers in Education

    Revista Iberoamericana de Tecnologias del Aprendizaje, Vol. 11, Núm. 3, pp. 177-178

2015

  1. A syntax-directed model transformation framework based on attribute grammars

    Communications in Computer and Information Science

  2. User-Centered Development of Generative Educational Systems for Computer Engineering: the evaluators case study

    The International journal of engineering education, Vol. 31, Núm. 3, pp. 751-763

2014

  1. An app for managing unregulated teaching activities

    2014 International Symposium on Computers in Education, SIIE 2014