Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universitat de València (40)

2022

  1. ABP en el aula universitaria: marco idóneo para el desarrollo de actuaciones que fomentan el bienestar emocional

    Jornada de Innovación docente de la Universidad de La Rioja 2021: #InnovaDocenteUR: libro de resúmenes

  2. Gambling in spanish adolescents: Prevalence and association with mental health indicators

    International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 1

  3. Spanish normative data of the Strengths and Difficulties Questionnaire in a community-based sample of adolescents

    International journal of clinical and health psychology, Vol. 22, Núm. 3, pp. 151-160

  4. Spanish validation of the Emotion Regulation Checklist (ERC) in preschool and elementary children: Relationship with emotion knowledge

    Social Development, Vol. 31, Núm. 3, pp. 513-529

2019

  1. Ciberbullying, ajuste psicológico y rendimiento académico: El papel moderador del sentido de pertenencia al centro

    IV Congreso Nacional de Psicología 2019 e International Symposium on Psychological Prevention : Libro de resúmenes

  2. Construcción y validación de un instrumento de medida en conducta suicida en jóvenes

    XII Congreso Internacional y XVII Nacional de Psicología Clínica: libro de actas

  3. How teachers’ practices and students’ attitudes towards technology affect mathematics achievement: results and insights from PISA 2012

    Research Papers in Education, Vol. 34, Núm. 3, pp. 263-275

  4. II Estudio sobre el Bienestar Emocional en Adolescentes Riojanos

    IV Congreso Nacional de Psicología 2019 e International Symposium on Psychological Prevention : Libro de resúmenes

  5. Programas universitarios para mayores y bienestar emocional

    Evaluación de la calidad de la investigación y de la educación superior: XVI FECIES. Libro de actas

  6. The role of language in the relationship between emotion comprehension and theory of mind in preschool children

    International Journal of Emotional Education, Vol. 11, Núm. 1, pp. 169-176