Comercio y Turismo
Facultad
Universidad Pontificia Comillas
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Pontificia Comillas (7)
2023
-
Efecto de la especialidad en bachillerato en el rendimiento matemático en la universidad: un estudio comparativo en grados de Administración de Empresas
Revista de educación, Núm. 402, pp. 115-140
2021
-
Portability of predictive academic performance models: An empirical sensitivity analysis
Mathematics, Vol. 9, Núm. 8
2016
-
Marketing mix effects on private labels brand equity
European journal of management and business economics, Vol. 25, Núm. 3, pp. 168-175
2013
-
Communicating corporate social responsibility to a cynical public
MIT Sloan Management Review, Vol. 54, Núm. 3, pp. 2-4
-
Managing employer brand attributes to attract potential future leaders
Journal of Brand Management
-
Was Wittgenstein a relativist?
Doubtful Certainties: Language-Games, Forms of Life, Relativism (De Gruyter Mouton), pp. 109-120
2010
-
Should rolling forecasts replace budgets in uncertain environments?
Studies in Managerial and Financial Accounting