Los portales verticales de la Agencia EFEotra perspectiva de información multimedia y de negocio
- Carlos Pérez Gil 1
- Fernando Peinado Miguel 1
-
1
Universidad Complutense de Madrid
info
ISSN: 1988-3935
Año de publicación: 2020
Número: 18
Páginas: 109-136
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Mediatika: cuadernos de medios de comunicación
Resumen
Hedabideak oraindik ere murgilduta daude iraultza digitalean, eta krisi ekonomikoak beren negozio ereduetan sortu duen eraginak produktu eta informazio dinamika berriak bilatzera bultzatu dituzte haiek, multimediak gero eta gehiago baldintzatzen duen ingurunera egokitzeko. Albiste agentziak ez dira prozesu horretatik kanpo geratu; bereziki, EFE agentzia, mundu mailan duen pisuari eusteko ahaleginean. Azken urteotan, sarrera gehiagoren bila, EFEren apustuetako bat izan da EFEverde, EFEsalud, EFEagro eta EFEtur webgune tematikoak sortzea.