“La llibertat” en el mons d'art a Lleidaun apropament autoetnogràfic i feminista

  1. MOLET CHICOT, CARMEN
Supervised by:
  1. Carla Padró Puig Director

Defence university: Universitat de Barcelona

Fecha de defensa: 01 June 2012

Committee:
  1. Marián López Fernández-Cao Chair
  2. Fernando Herráiz García Secretary
  3. Glòria Jové Monclús Committee member

Type: Thesis

Teseo: 336713 DIALNET

Abstract

Amb la mecànica quàntica i l'art conceptual comença una desmaterialització de l'objecte, i com a consequència d'això ja no es parla d'objecte sinó d'estats de l'objecte a partir de registres. Aquests estats fluctuen entre ordre i desordre, i es retro-alimenten alterant constantment les seves condicions inicials, per això són irreversibles. Per definir els estats irreversibles de l'objecte artístic, utilitzarem els primers registres d'espai i temps de la ciència i l'art conceptual per analitzar com ens han conduït al paradigma complex d'una -teoria del tot-, amb l'objectiu de descobrir noves capes de la realitat no observables