“La llibertat” en el mons d'art a Lleidaun apropament autoetnogràfic i feminista

  1. MOLET CHICOT, CARMEN
Zuzendaria:
  1. Carla Padró Puig Zuzendaria

Defentsa unibertsitatea: Universitat de Barcelona

Fecha de defensa: 2012(e)ko ekaina-(a)k 01

Epaimahaia:
  1. Marián López Fernández-Cao Presidentea
  2. Fernando Herráiz García Idazkaria
  3. Glòria Jové Monclús Kidea

Mota: Tesia

Teseo: 336713 DIALNET

Laburpena

Amb la mecànica quàntica i l'art conceptual comença una desmaterialització de l'objecte, i com a consequència d'això ja no es parla d'objecte sinó d'estats de l'objecte a partir de registres. Aquests estats fluctuen entre ordre i desordre, i es retro-alimenten alterant constantment les seves condicions inicials, per això són irreversibles. Per definir els estats irreversibles de l'objecte artístic, utilitzarem els primers registres d'espai i temps de la ciència i l'art conceptual per analitzar com ens han conduït al paradigma complex d'una -teoria del tot-, amb l'objectiu de descobrir noves capes de la realitat no observables